ruilen!FESTOOL decoupeerzaag

annette

Actieve deelnemer
10 apr 2008
163
0
www.fingerprintfurniture.nl
heb net een nieuwe decoupeerzaag gekocht -FESTOOL PS 300 EQ-plus en heb gauw ontdekt dat de handgreep voor mannenhanden ontworpen is...
wie heeft er grote handen en het beugel model liggen(PSB 300 EQ-plus) en zou dit met mij willen ruilen?

groet
annette
 

houtmannetje

Actieve deelnemer
27 mrt 2008
270
0
houtmannetje.nl
als ik met die van mij werk houd ik hem niet aan de knop vast maar met
de hals van de knop tussen mijn duim en wijsvinger en de rest van mijn hand om de motor dat vind ik het prettigste werken en kun je de machine het werk laten doen en hoef je alleen licht te sturen. de machine doet het meeste werk
en als je de juiste balans tussen drukken en duwen/sturen weet te vinden is het gewoon een superding

Gert-Jan
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
De decoupeerzaag met de knop wordt veel "onderhands" gebruikt, dwz op de kop met het zaagje naar boven. "Profi" decoupeerzagers schijnen dat handiger en nauwkeuriger te vinden. Je krijgt er wel spierballen van!
 

Don_Paul

Actieve deelnemer
3 apr 2008
229
19
Gouderak
Annette, ik wil eventueel wel ruilen.

Mijn beugelzaag is ook nauwelijks gebruikt (2 keer), zelfs de Festo-zaagjes zitten nog in de verpakking. Ik ben 'automatisch' weer voor een beugel gegaan na diefstal van mijn vorige machine, maar ik ga toch liever op een staafmodel over.

Stuur maar een mailtje naar paul@kooistra-romero.eu
 

annette

Actieve deelnemer
10 apr 2008
163
0
www.fingerprintfurniture.nl
hoi paul-niet dat je denkt dat ik niet reageer-ik heb al een paar emailtjes gestuurd maar ik heb het idee dat die niet aankomen.misschien dat je dit leesd.
het zou fijn zijn met je te ruilen alleen heb ik de zaag zonder snoer en sustainer gekocht want de eerste had ik al en de tweede gebruik ik niet .
nog steeds geinteresserd in ruilen?
je kan me ook bellen - 0627273415.
ik ga wel aanstaande week 3 weken met vakantie.

groeten
annette
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.