Een looprad...maar dan voor katten. 8)

Ralphie-T

Actieve deelnemer
8 feb 2014
61
1
Omdat ik er toch wel trots op ben, wilde ik hierbij mijn looprad even spammen.
Het rad is gemaakt van mdf en triplex, en geintegreerd in het interieur.

Omdat ik bij aanvang van het project niet zeker wist of mn katten het ook daadwerkelijk zouden gaan gebruiken, wilde ik het ook een kunstzinnige uitstraling geven (dat het zowiezo iets moois werd, ook als het geen functie zou hebben).

Dit is het uiteindelijk geworden:
Foto550-4WTZXFTD.jpg


Foto550-Y8SLSMDV.jpg


Foto550-EF6FVIAR.jpg


Foto550-T7PEIVYI.jpg


Foto550-UWDTKBWS.jpg



Alle meubels in huis (behalve de bank en barkrukken) heb ik ook zelf gemaakt... net als de wanden gezet, aftimmering gedaan, trap gemaakt naar m`n (mini)slaapkamer, keuken gebouwd, eigenlijk bijna alles waar je tegenaan kijkt.

Hier nog een paar plaatjes (zonder kattenrad):

Foto550-3XCGXIN7.jpg


Foto550-GN8NTNWR.jpg


Foto550-73RAOKGU.jpg


Foto550-FRKGHWXN.jpg


Foto550-MSPP3E7B.jpg


Foto550-ENXQOIG8.jpg



En geen hout, maar...
het geheugensteuntje aan mezelf, dat ik moet proberen te blijven lachen, na het overlijden van mijn zus op 33 jarige leeftijd.:

Foto550-STFI8FQW.jpg



Erg trots op m`n hutje. Ga binnenkort verhuizen (samenwonen) en vind het wel wat moeilijk om achter te laten. Veel herinneringen, werk en emotie in`t huisje... vandaar dit topic ook denk ik. :)

Grtz. Ralph
 
Laatst bewerkt:
A

Athanor

Guest
Mooi gemaakt en goed dat het documenteert en met ons deelt. Bij de grotere levensgebeurtenissen w.o. verhuizen is het goed om even stil te staan bij de betekenis daarvan. Dat doe je op deze manier en je legt nog eens vast wat je gedaan hebt en hoe belangrijk dat voor je was.

Een goede verhuizing gewenst! Fons
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
ziet er goed uit, en die verhuizing, ach.... gewoon zien als nieuwe uitdaging om weer veel te klussen ;-)
 

Arnoud Delporte

Actieve deelnemer
29 sep 2013
50
0
Wat je achterlaat is niet zo belangrijk, waar jej heengaat is wat echt telt. En dat is dus een leeg canvas dat je kan vullen met nieuwe projecten. Deze keer is er natuurlijk wel een 'klant'' met wiens eisen je rekening moet houden :eek:
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Heel mooi interieur dat je daar hebt gemaakt!
En het rad, dat draait dus rond? En gebruiken de katten het ook?
Als je dat filmt en op youtube zet dan heb je misschien een buzzer.
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.325
194
Gem. Winsum (Groningen)
Precies. Dat hoop ik ook, houtenklaas.
We hebben hier wel eens een discussie over wat design is. Wel, dit is een mooi voorbeeld. Een smaakvol ontworpen interieur. En zelfgebouwd. En een mooie fotoserie. We zijn er gek op.

mvg
klaas

ps: ja... ook mooie katten
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Zo hé... da's nog eens een binnenkomer. Ik kan hier echt van genieten; helemaal mijn smaak. Kan me erg goed voorstellen dat het lastig is al dit moois achter te moeten laten. Maar, je zult er een nieuwe uitdaging voor terug krijgen (en dan bedoel ik niet de relatie... #samenwonen :rolleyes:)

En geen hout, maar... het geheugensteuntje aan mezelf, dat ik moet proberen te blijven lachen, na het overlijden van mijn zus op 33 jarige leeftijd.

Respect dude !!
 

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Erg gaaf gedaan! Helemaal mijn smaak. Kan mij goed voorstellen dat je er met pijn in je hart weggaat dadelijk.
Wat voor ras katten is dat? Ik vind ze erg mooi!
Moet wel zeggen dat onze Britse Kortharen al moe werden van het kijken naar het filmpje, dus denk niet dat je rad bij ons een succes zou worden :D .

En heb je je meubels zelf gespoten of dat ergens laten doen?
Ziet er echt enorm strak uit :) .
 

de Kastanjeboom

Actieve deelnemer
7 jan 2013
353
0
Kapellen
Mooi werk, ditto katten. Of was het andersom? Vraagje: coating op je meubels zoals die witte lage kast waar je TV staat: heb je die zelf aangebracht (en hoe) ? Heel ferm gedaan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.