Forum software upgrade en 100 duizend berichten

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Beste forummers,

Vandaag de forum software geüpgraded naar de nieuwste versie. Ik hoop dat de problemen met Microsoft Internet Explorer ook verleden tijd zijn
En we zijn dit weekend de 100 duizend geposte berichten gepasseerd. Een kleine mijlpaal waar we gerust even bij stil mogen staan en vooral dank aan allen die in de berichten hun vragen hebben gesteld, hun werkstukken hebben getoond en de moeite namen om vragen te beantwoorden, hun mening te geven en hun kennis te delen.

En nu gauw naar de werkplaats! Veel plezier op het forum,

jaap
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Jaap, van harte gefeliciteerd!
En ook een pluim voor iedereen die na al die 100.000 berichten nog steeds de moeite nemen om iedere vraag serieus te beantwoorden. Hoe simpel of eenvoudig ze soms voor de wat ervaren hout proffesional/hobbyist ook zijn.

Raymond
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
100.000 dat zijn een hoop nullen. Maar het zijn nog veel meer berichten..Postjes, foto's , reacties en nieuwtjes en werkstukken. Laten we maar gewoon dit ingeslagen pad blijven volgen. Daar leren we allemaal wat van :) Natuurlijk dank aan de grote BOSS achter het forum, de ontelbare posters, natuurlijk de lezers en schrijvers.
Gewoon doorgaan!!
hg Hugo
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
@oceans 11 : Je bent natuurlijk meer dan welkom om een lekkere taart of iets dergelijks mee te nemen....;)

Maar wat een fantastisch geheel. Het forum is al lange tijd opgenomen in mijn vaste internet-klik-rondje....Soms zelf 2 x want dan bedenk ik mij ineens dat ik nog wat wilde weten over bv freestafels....Super !!
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
Hoewel er niet veel berichten van mijn hand komen en ik door tijdgebrek er helaas nagenoeg niet aan toe kom om de geur van hout op te snuiven.
lees ik toch bijna dagelijks met veel plezier en interesse alle berichten.
Ik zou dus zeggen op naar de volgende mijlpaal.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.