Restauratie Riva Lamborghini

A

Athanor

Guest
Heel mooi, kost een paar centen, maar dan heb je wel een fraai behoud van modern erfgoed!!


Fons
 

dulcinea

Actieve deelnemer
10 dec 2011
156
1
Houten
Ik heb het genoegen om enige tijd met de mannen die het houtwerk hebben gedaan in dezelfde loods te mogen werken, toen ik met mijn eigen boot bezig was. Het zijn echte kunstenaars. Daar heb ik veel van geleerd. Hun rustige manier van werken, nooit in paniek en exact weten wat je doet...heel bijzonder.
 

G.A.V.

Actieve deelnemer
29 aug 2010
149
0
Wat een super gaaf project en een mooi eindresultaat!!

Mooi om te zien, bedankt voor het delen!

Gr. G.A.V.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Alleen al het verchromen moet vele duizenden euro's hebben gekost! Maar wat een mooi ding en wat een geluid! Geld maakt niet gelukkig zeggen ze, maar je kan er wel leuke dingen mee doen.
 

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
Wat een prachtige boten zijn het toch. Echt een boot met een bepaald karakter daar hou ik wel van. En een mooi filmpje ook, bedankt voor het delen.
 

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Yup voor deze ene keer mag je er blij van worden. Maar.... Loosdrecht is niet zo groot en is bloed irritant die strijkijzers die het gas opentrekken aldaar. En het mag niet eens... Alleen in bepaalde zones mag je met de water skies wel rond scheuren en dan moet je nog een Y-nummer hebben. De rest heeft pech. Nu begrijp ik best wel dat je op een Riva geen Y-nummer plakt, is zoiets als een doodzonde maar trek dan ook het gas niet open daar waar het niet mag (zo'n 95% van Loosdrecht mag het gewoonweg niet). Ik kan me voorstellen dat een handhaver voor een Riva die hard vaart zonder Y-nummer daar waar het wel mag best wel een oogje dichtknijpt. Voor de rest mag het plassenschap zijn best blijven doen met handhaven.

Zo na al dat gezeur van me moet ik nog wel even kwijt dat het een schitterende boot is en zeer knap restauratiewerk. Ik ken nog een andere Riva eigenaar daar op Loosdrecht die hier stik jaloers op kan zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.