Gevraagd design pillendoosje

ad59

Actieve deelnemer
23 jan 2014
71
85
Hallo, Sinds een jaartje gebruik ik nogal wat medicijnen. Nu heb ik altijd een probleem als ik weg ga. Vouw ik een papiertje waar ik mijn medicijnen instop. Ik ben dus op zoek naar een mooi pillendoosje, wie kan mij helpen. Natuurlijk wil ik niet zo'n gewoon metaal ding. Als voorbeeld laat ik een foto zien van een mooi houten exemplaar (wat voor mij te klein is) ook laat ik een foto zien van de afmeting die het moet zijn.
pillendoos2.jpg

pillendoosje1.jpg[Moeten ongeveer 4 capsules en 4 pillen in]

Natuurlijk vergoed ik de gemaakte kosten.
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Hallo Ad59, een foto is mooi maar een minimale doorsnee en lengte maat van het pillen doosje zou mooier zijn. Anders mag je mij ook wel mailen. (houtdraaiwerken@gmail.com) misschien kan ik wat voor je betekenen.
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
De hoeveelheid/inhoud is ind. belangrijk
Is het voor 1 dag of langer
Moet het rond zijn of is iets als een soort visitekaartdoosje met evt een vak verdeling niet handiger, kan is er nog meer mogelijk

Denk aan houten scharnieren, zwaluwstaarten etc, (evt iemand met een Incra LS Positioner)
 

ad59

Actieve deelnemer
23 jan 2014
71
85
De hoeveelheid/inhoud is ind. belangrijk
Is het voor 1 dag of langer
Moet het rond zijn of is iets als een soort visitekaartdoosje met evt een vak verdeling niet handiger, kan is er nog meer mogelijk

Denk aan houten scharnieren, zwaluwstaarten etc, (evt iemand met een Incra LS Positioner)

Als maatvoering voor de binnenzijde denk ik aan diameter van 2 cm hoogte van 3 cm. Natuurlijk ongeveer, het liefst heb ik een kokertje wat ik dmv een ring aan mijn broek kan bevestigen. Dit is ook een antwoord op de 2e vraag, het liefst heb ik he rond.
 

ad59

Actieve deelnemer
23 jan 2014
71
85
Beste forum leden, ik ben verrast dat er zo snel gereageerd is op mijn aanvraag. Heel veel bezoekers maar ook Marco van houtdraaiwerken.nl die al heel snel met een voorbeeld kwam. Als het goed is krijg ik komende week mijn pillendoosje (kokertje). Graag laat ik dit dan dmv een foto als afsluiting van deze vraag zien.
 

gompy58

Actieve deelnemer
15 jan 2013
315
1
Ik ben hier wel erg nieuwsgierig naar. Een zeer goede vriendin van me moet sinds begin januari ook (ws voor de rest van haar leven) elke dag flink wat pillen slikken. Iets wat ze aan haar sleutelhanger kan doen met pillen voor 1 dag zou echt een mooi iets zijn voor haar.

Mocht een dergelijke sleutelhanger dus in 2 voud gemaakt kunnen worden dan zou ik daar blij mee zijn!

Ad, waar heb jij de getoonde houten variant vandaan ?
 

ad59

Actieve deelnemer
23 jan 2014
71
85
Gompy58, Ik heb voor je mijn geschiedenis van google chrome doorzocht, en heb de site gevonden http://www.etsy.com/market/house_car_keys
Een goede zoekterm (waar hij ook op staat) is stash keyring niet dat ik iets met verdovende middelen heb, maar hier staan veel mooie "pillendoosjes"op. Deze stash doosjes zijn wat groter dan de originelen pillendoosjes.

Ik vond die houten ook wel mooi maar was te klein voor mijn pillen. Daarom is er eentje voor mij gemaakt die ik net binnen heb gekregen. Hier de foto's

pil1.jpg pil2.jpg
Dit doosje is gemaakt door Marco van http://houtdraaiwerken.nl/
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.