rozen box

Bram Sibma

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
234
0
Afgelopen week ook een ander doosje gemaakt. Nu rozen genomen. Was een leuke extra uitdaging met veel meer "stukjes"

P2020370.jpg


P2020371.jpg


P2020372.jpg


P2020373.jpg
 
A

Athanor

Guest
Nou, jij hebt de smaak te pakken!!! Mooi dat je dit thema flink doortrekt.


Fons
 

Bram Sibma

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
234
0
Ik heb ook de intentie om er nog meer te maken. Bij onze duitse vrienden van designholz leuk wat fineer besteld. dus straks veel meer kleuren en patronen in mijn gamma. De hele tijd kersen als basis verveelt snel.

Bram
 
A

Athanor

Guest
Dit is een goede aanvulling op het forum, we zien het niet zo vaak langskomen, dus maak er maar werk van! Misschien mooi om het wat uitgebreider te documenteren en stapsgewijze aanpak in een topic te plaatsen. Zou anderen wel eens kunnen stimuleren om ook aan de slag te gaan;);)

Fons
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Gewoonweg heel fraai ! Lijkt me een hele leuke uitdaging om zelf ook eens te proberen. Zoals Fons al zei: graag nog wat extra info over hoe je ze maakt en wat daar allemaal bij komt kijken !?
Groet, Erik
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Bram: Een fotoreportage of film van de diverse stappen kan heel leerzaam zijn voor newbies die dit ook willen proberen.
 

Bram Sibma

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
234
0
Is inderdaad wel leuk om een stap voor stap serie te maken. Zal proberen mijn volgende box het proces te documenteren.

Bram
 

Bram Sibma

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
234
0
ik zit nog in dubio over shading.... Wil het wel een keer proberen, maar eerst wil ik me concentreren om juist zoveel mogelijk tekening en effect uit het onbewerkte fineer te halen. Lijkt mij een betere basis dan gelijk aan de shading te gaan. Hierdoor zal ik ook de blauwe en groene tinten eerst vermijden in mijn werk.
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Daar zit wat in. Het lijkt mij al moeilijk genoeg om alles zo mooi passend te krijgen, dus petje af voor dat!
Van de andere kant, met shading kun je echt diepte simuleren in het twee dimensionale vlak (of juist alles vernaggelen!) . Misschien een leuke uitdaging voor een proefstukje!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.