@albert, het huis houden we aan en we een heel aardig vriendenstel van ons gaat er wonen. De boot heb ik voor de komende jaren aan de buurman gegeven. Het schip kan bijna te water maar er moet nog wel wat aan gebeuren en over 3 jaar krijg ik hem weer terug. Ik vind het zonde dat het ding 3 jaar in de schuur blijft liggen, ze kan beter varen.
@jpandriesse, mijn vrouw werkt bij frieslandcampina en gaat de financien doen van hun activiteiten in thailand, bangla desh en cambodja, daar ben ik best wel trots op! Ik heb zelf vanaf 1993 veel zaken gedaan in India, en vanuit India in een deel van Azie en heb me daar altijd erg op mijn gemak gevoeld.
We hebben twee jonge kinderen die vanaf 9 augustus op de internationale school zitten. Ons nieuwe huis is 5 a 10 minuten fietsen van de school.
Het viel niet mee een huis met een beetje werkplaats te vinden, 1 huis had een familyroom die daar volgens mij zeer geschikt voor was, maar dat was dan weer een ongezellig huis. Het huis waar we nu gaan wonen heeft een grote u vormige kamer, waarvan ik 1 pootje van de u als werkplaats ga gebruiken, in de airco, met schuifdeuren naar het buitenzwembad. Ik schaam me er bijna voor, maar wel heel erg leuk voor een paar jaar!!.
@Fons, ja het gaat nu wel erg snel, misschien moeten we het forum wel uitbreiden met een webcam
ben benieuwd wat ik daar aantref aan houtsoorten en spullen. Zoek eigenlijk nog een handige tafelzaag en heb wel spijt dat ik jaren geleden mijn cs70 verkocht heb. Heb recent wel een klein vlakvandikte bankje gekocht van Mafell via marktplaats, speciaal om mee te nemen.
jaap