Waar kan ik lokaal Epoxy giethars kopen?

jansmits001

Nieuw lid
30 mrt 2024
4
0
Tilburg
Hallo allemaal,

Ik weet dat ik online giethars epoxy resin kan kopen. Maar ik ben op zoek naar een lokaal adres waar dit verkocht wordt in de regio tussen Tilburg en Den Bosch?
Iemand een idee?

bvd voor de hulp.

Vrgr,
Jan
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.108
2.615
Je kan kijken of er een winkel voor kunstenaars in dat gebied zit. Die voeren vaak dit soort producten.
 

jansmits001

Nieuw lid
30 mrt 2024
4
0
Tilburg
Dank Chevy, maar helaas dan kom ik maar op één adres in de buurt welke aangeeft iets wat ik zoek te verkopen. Maar dan niet echt wat ik zoek. Meer iets voor het maken van kraaltjes en draagbaar dingetjes.
 

jansmits001

Nieuw lid
30 mrt 2024
4
0
Tilburg
Heb de lokale doe het zelf zaken geprobeerd en toolstation enz, niemand die dit verkoopt.
Sommige winkels zeggen het te verkopen, maar dan blijkt het meer de vulling te zijn voor grondmoffen.
Enkele auto bedrijven geprobeerd maar hun producten zijn weer anders en heel duur.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.108
2.615
Wat is het probleem met je spullen bij bijvoorbeeld de polyservice of mister boat te bestellen? Ik heb alleen maar goede ervaringen met die zaken. Veel kennis, goed advies, denken mee .
 

jansmits001

Nieuw lid
30 mrt 2024
4
0
Tilburg
Wilde het graag lokaal kopen ivm advies, verzendkosten bij grotere hoeveelheden en het direct kunnen ophalen.
Heb het nu online besteld. Duurt iets langer om binnen te komen, maar goed het is niet anders. Wil jullie graag bedanken voor het meedenken en de ideeen.
 

boobinga

Actieve deelnemer
20 apr 2018
73
19
de verre zuiden
(Sommige) autolak etc winkels hebben wel epoxy. Ik heb bij ene in Eindhoven Hurksestraat 2A "Polyester & Paint service" gewoon goede poly-pox gekocht en bij hout gebruikt.
Was wel 5 jaren geleden.
Ik weet nog dat het beetje duurder was dan online maar dan wel lokaal, en verzendkosten was = prijsverschil, en ze hebben ook pigments die je direkt kan bekijken..

Anders, kluswinkels/DHZ winkels en kunstenaarsspullen winkels hebben het ook, maar wel wat duurder / kleiner bakken dan online.
 
  • Leuk
Waarderingen: jansmits001

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.