Te koop/ruil: taxus takken, ~8cm diameter

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
Tijdens het terugsnoeien van een taxus boom heb ik wat dikke takken apart gehouden.
Liefhebbers voor wat hout om te draaien o.i.d. kunnen het gratis ophalen in Enschede, stuur mij een PB als je belang hebt om er iets van te maken, ik kan ze zelf ook wel in de vuurkorf gooien.... Stukken zijn ongeveer een meter lang, kopse kanten zijn ingesmeerd met PVA lijm. Als je maar een deel wilt hebben is het ook goed.

P.S.: oorspronkelijk had ik hier staan: gratis op te halen. Maar toen las ik ineens dat het een dure houtsoort was.... Deze takken zijn bijna geen van allen foutvrij, maar als je echt iets zoekt, laat het dan weten en kan ik een foto maken van iets wat misschien bij je vraag past. Ik ben zelf nog op zoek naar buxus hout, wanneer iemand dat wil ruilen dan graag, anders doe een schappelijk bod, of geef aan wat je te ruil hebt.

taxus.png
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.