Te goedkope Dwe7492

elzenmaa

Actieve deelnemer
23 nov 2014
544
129
Wat is nu precies je vraag.

Zou je deze willen bestellen, kijk eens naar de verzendkosten en ook moet je dit nog inklaren.
 

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
259
108
Noardeast-Fryslân
Wat is nu precies je vraag.

Zou je deze willen bestellen, kijk eens naar de verzendkosten en ook moet je dit nog inklaren.
Inklaren doet (volgens mij) Ali al voor je. Maar de crux zit hem inderdaad in de verzendkosten.

Als je gewoon een zoekvraag stelt in Google (of een alternatieve zoekmachine) dan zit er niet veel meer op dan die van Ali gewoon overslaan.
 

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.989
816
Omgeving Leiden
Maar hoe kan ik nu nog een "zo goed als nieuwe" kopen voor 400/500 euro op marktplaats zonder deze versie te krijgen?
Dat weet je niet. Je weet ook niet wat 'deze versie' is. Als je kleur 1 kiest dan is de prijs al weer wat anders. Als je hem tweede hands koopt dan moet je eerst gaan kijken.
Overigens lijkt het mij onwaarschijnlijk dat iemand deze in China bestelt, met alle invoerkosten en btw, daar koop je een nieuwe voor hier in Nederland.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.