Shaper Origin project: Houten spel + opbergkistje

jabjab

Actieve deelnemer
10 mei 2011
259
130
Leeuwarden
Dan moeten we het topic ook maar gaan vullen :D. Hierbij zal ik als eerste een Shaper project delen.

Ik heb een houten spel gemaakt. het spel is onder meerdere namen bekend maar de meest bekende zijn Vlielands knikkeren of Kezen. De door mij gemaakte versie is de 6 persoons. Ik maakte hem als cadeau voor familie en heb de namen in de foto's even weggehaald (dat zijn die schimmige blokjes :sneaky:).

Het bord is gemaakt met een ronde frees in de Shaper en de vakjes van de opbergdoos met een "gewone" stiftfrees. De letters heb ik met de laser gedaan maar hadden uiteraard ook met de Shaper gedaan moeten worden maar dan had ik ze nog moeten kleuren. Het bord is gemaakt van berken multiplex.

En omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden:
1.jpg

2.jpg
3.jpg
op deze foto zie je ook direct mijn problemen met de kleur blauw die in het hout trok en nogal vlekte. Met voorzichtig schuren heb ik het een stuk beter gekregen maar niet perfect. Het eindresultaat ben ik vergeten te fotograferen o_O

4.jpg
5.jpg
Kistje in Acaciahout
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.