JET JRT-1 Router tafel en JET JWBS-9X lintzaag ongebruikt

JordyW

Actieve deelnemer
4 mei 2020
52
10


JET JRT-1 Router tafel
Ik heb deze kleine routertafel gekocht in een optimistische bui, ik dacht dat de schuur groter was dan hij daadwerkelijk was.
De doos heb ik niet meer maar de piepschuim casing en alles nog in plastic op het blad zelf na.

Helemaal ongebruikt en dus in nieuwstaat.

Mag weg voor €150, af te halen in Utrecht



JET JWBS-9X
Ik heb ook een kleine lintzaag van Jet JWBS-9X, helemaal ongebruikt en zelfde verhaal.
Hier heb ik ook nog 3 nieuwe zaaglinten bij.

Deze mag weg voor €400, af te halen in Utrecht.
 
Laatst bewerkt:

JordyW

Actieve deelnemer
4 mei 2020
52
10
Ha @trigger
Klopt! Heb even de kenmerken hieronder opgesomd.

Kenmerken:
  • Magneetschakelaar 230 V / 1,6 kW
  • Gietijzeren tafel 610 x 360 mm
  • Tafelverlengstukken 210 x 360 mm
  • Totale tafelafmetingen 1030 x 360 mm
  • Tafelhoogte 615 mm
  • Maximale freesdiameter 50 mm
  • Aanslag 540 - 610 x 75 mm
  • Afzuigdiameter 70 of 57 mm


Tafel geleverd met:
  • 2 bovenste laterale tafelverlengstukken
  • Hoekgeleider
  • Klemsysteem
  • Montageplaat
  • Instelbare positionering- en freesaanslag
  • Afzuigmondstuk
  • Zijdrukkussen
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Weet je zeker dat die tafel van gietijzer is? Ik heb een zelfde tafel van een ander merk en die is van aluminium. Ik heb er een grote kinzo freesmachine onder hangen en daar moest ik de grondplaat van verbouwen om hem in de tafel te laten passen. Een kleinere maat freesmachine zal prima gaan. Het is verder een handzaam tafeltje. Ik gebruik hem vooral voor paneeldeurtjes.
 

JordyW

Actieve deelnemer
4 mei 2020
52
10
Weet je zeker dat die tafel van gietijzer is? Ik heb een zelfde tafel van een ander merk en die is van aluminium. Ik heb er een grote kinzo freesmachine onder hangen en daar moest ik de grondplaat van verbouwen om hem in de tafel te laten passen. Een kleinere maat freesmachine zal prima gaan. Het is verder een handzaam tafeltje. Ik gebruik hem vooral voor paneeldeurtjes.
Daar zou je best weleens een punt kunnen hebben, lijkt mij inderdaad eerder dik aluminium maar vindt hem voor dik aluminium best aan het gewicht als ik eerlijk ben.
 

simon

Actieve deelnemer
10 dec 2010
358
19
Zuid-holland
Daar zou je best weleens een punt kunnen hebben, lijkt mij inderdaad eerder dik aluminium maar vindt hem voor dik aluminium best aan het gewicht als ik eerlijk ben.
Controle door een magneet er tegen aan te houden dan weet je of het staal of aluminium is,
Succes met de verkoop Simon
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.