Hulp Gevraagd: Afwerken van Uitgeholde Boomstam voor Trommelproject!

Om een beter beeld te krijgen van wat voor soort afwerking mijn project nodig heeft?

  • Een gladde binnenkant voor een optimale klank.

    Stemmen: 1 100,0%
  • Een unieke en esthetische buitenkant.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Beide zijn even belangrijk

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1

plove

Nieuw lid
5 feb 2024
1
0
Utrecht
Hey daar! Woodworker!

Voor mijn hobbyproject waarbij ik een trommel maak, ben ik op een spannend punt aangekomen. De boomstam die ik wil gebruiken is vochtig en heeft een diameter van ongeveer 33 cm met hoogte van 50 cm. De binnenkant is al voor een groot deel uitgehold, maar nu zoek ik iemand met de finesse en het gereedschap om de binnenkant netjes af te werken en niet noodzakelijk maar ook de buitenkant aan te pakken.

De situatie:
  • De boomstam is vochtig en heeft een diameter van ongeveer 33 cm en hoogte van 50 cm.
  • De binnenkant moet netjes afgewerkt worden voor een optimale klank.
  • Wenselijk ook de buitenkant voor een esthetische afwerking.
Wat zoek ik?
  • Een handige houtbewerker, hobbyist of professional, die ervaring heeft met het bewerken van nat hout en deze klus wil klaren.
Dit is een perfect project voor iemand die van een creatieve uitdaging houdt en zijn of haar vakmanschap wil toepassen op iets bijzonders. Jouw bijdrage maakt het mogelijk om dit project tot een prachtig einde te brengen.

Heb jij de skills en zin om hieraan mee te werken? Of ken je iemand die perfect zou passen voor deze klus? Laat het me weten!

Samen kunnen we ervoor zorgen dat deze trommel niet alleen een instrument wordt, maar ook een kunstwerk.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Paul.
 

Bijlagen

  • IMG_2518.JPG
    IMG_2518.JPG
    97,8 KB · Weergaven: 8
  • IMG_2519.JPG
    IMG_2519.JPG
    86,1 KB · Weergaven: 7
  • IMG_2520.JPG
    IMG_2520.JPG
    122,9 KB · Weergaven: 7

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.