Goedendag hout liefhebbers

paulus57

Nieuw lid
13 dec 2015
15
0
goedendag allemaal,
mijn naam is Paul en ook ik heb een passie voor hout :),
ik leer nog elke dag bij, ik heb een kleine shop /werkplaats die ik nog aan het opbouwen ben zal er een foto bij doen :
my-tiny-shop4.jpg

my-tiny-shop2.jpg

de ruimte is ongeveer 4x3 meter binnen en mogelijk uit te breiden met nog eens 4x3 meter (buiten overkapt gedeelte) en zoals je al had gezien denk ik :
het is een groot tuinhuis wat we ik van mijn vrouw " gekregen" hebt om mijn hobby uit te voeren bezig zijn met hout

ik hoop hier ook een leuke tijd te hebben en nog veel meer te leren ;-)

groetjes Paul
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Paul, mooi knus werkplaatsje, ik denk dat je die ruimte 3 x 4 meter er achter nog wel eens snel erbij neemt? Uit ervaring weet ik dat een kleine werkplaats gauw te klein wordt als je moet improviseren waar je e.a. moet laten. En wat het leren betreft zit je hier op het forum goed, ik zelf leer hier nog regelmatig bij, vooral de vernieuwingen die op de markt komen.

Groet Pel.
 

paulus57

Nieuw lid
13 dec 2015
15
0
Hartelijk dank ! ;-)
en ja ik moet nu al een beetje improviseren maar dat komt wel goed,
ik ben inmiddels met een "all in one" combi zaagtafel bezig, en waarschijnlijk komt die ruimte er wel bij in de toekomst eerst deze ruimte maar eens opzetten :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.