Even voorstellen!

casselt

Actieve deelnemer
13 apr 2020
100
62
Omgeving Leeuwarden
Dag allemaal,

Ik lees eigenlijk sinds het begin van de Corona pandemie mee met de vele draadjes op dit forum en heb een enkele keer zelf iets gepost.
Het leek me leuk om me toch kort even voor te stellen!

Ik ben Cas, 25 jaren jong. Op dit moment is mijn werkplaats beperkt tot een schuurtje van 2x2 die ook gevuld wordt door racefietsen en een wasmachine. Echter hoop ik in de nabije toekomst te verhuizen naar mijn eerste koophuis (met garage van 20m2) richting het mooie Friesland! Het plan is om dit huis zelf flink te verbouwen, waarvan ik sommige delen wil gaan vastleggen en met jullie wil gaan delen en mogelijk om advies vragen! Ik heb op dit moment wat kleine/simpelere dingen gemaakt zoals een sleutelbakje, tuintafel, koffietafel en wat borrelplanken. Ik wil dit graag gaan uitbreiden met een aantal grotere meubels en een mooie werkbank! In ieder geval voldoende ideeën en hopelijk na de verbouwing voldoende tijd om deze allemaal uit te gaan voeren!

Groetjes,
Cas
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.