30 duizend houtbewerkers verenigd!

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.061
1.691
Terkaple
www.woodworking.nl
Gisteravond activeerde Nick16 zijn/haar account en dat is dan forumlid 30.000! Een mooie mijlpaal voor ons allen!

We hebben al eens op bijna 34 duizend gestaan, maar daar zaten veel spammers tussen. Met de oude forumsoftware waren die moeilijker buiten de deur te houden en te verwijderen. De huidige forumsoftware is daar veel beter in.

Gefeliciteerd Nick16 en welkom op ons forum.

jaap
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.787
933
Leeuwarden
Ik zag het gisterenavond inderdaad. Mooi resultaat van een forum waar veel mensen hun informatie halen!

Proficiat, Fons

IMG_1756.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: baas

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
Gefeliciteerd met z'n allen! Een levendig en vooral prettig in de omgang-forum.

Op naar de 40.000 wat mij betreft. Lang niet elk lid zal actief zijn of worden, maar heel veel lezen wel mee.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.061
1.691
Terkaple
www.woodworking.nl
Zijn de Nederlanders blij dat de Vlaamse bevolking haar lucifertje bijgedragen heeft ?
Enorm! Er komen fantastische houtbewerkers uit België! Maar hier zijn we in de eerste plaats houtbewerkers en geïnteresseerden, ongeacht wat dan ook maar!

De passie voor hout brengt ons bij elkaar en het onderlinge respect is inspirerend, hartelijk en moeten we koesteren om het forum toegankelijk te houden.

jaap
 

hdv

Post veel
24 nov 2019
850
445
Noord-Veluwe
Als iemand die ooit uit Gierle kwam kan ik je verzekeren dat de meeste Vlamingen het daar zeker en vast niet mee eens zijn! (Tenzij dat gevoel in de afgelopen jaren veranderd is... :unsure: )
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik ben voor 25% Vlaming.... (een bomma uit Kortrijk, ze is niet meer onder ons helaas). Ik heb mijn hele jeugd in Zeeuwsch Vlaanderen (ofwel ik ben een reservebelg) gewoond, kwam zeer regelmatig in of door Antwerpen (Áántwerp) en versta redelijk wat Vlaamse dialecten.

Maarrrrr ik vond Zeeland niet zo'n toffe plek en kon mij hier in Drenthe 'ne mooi huiske kopen dus 'tis daarmee dak nu 'ier woon.
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
308
Rosmalen
Zo veel? Wauw, da's wel echt veel, ik zit ook bij het basgitaarforum.nl en synthforum.nl (en nog een kluitje buitenlandse fora), maar dat zijn stukken minder leden volgens mij. Eens even opzoeken.

Edit 10500 voor bgf en bijna 30k voor synthforum, ook wel heel veel dus.
Maar zoals anderen ook al zeiden, niet iedereen post.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.700
2.570
Gaanderen
Zijn de Nederlanders blij dat de Vlaamse bevolking haar lucifertje bijgedragen heeft ?
Ja zeker. Andre #Touh was een zeer gewaardeerd lid die helaas niet meer kan meedoen. Ook van de posts van didiersirjacobs #sirjacobsd heb ik veel van opgestoken. Ook van de laatste zie ik geen/weinig posts meer.
Excuses aan alle die ik niet heb genoemd.
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
904
761
Nootdorp
Ik ben voor 25% Vlaming.... (een bomma uit Kortrijk, ze is niet meer onder ons helaas). Ik heb mijn hele jeugd in Zeeuwsch Vlaanderen (ofwel ik ben een reservebelg) gewoond, kwam zeer regelmatig in of door Antwerpen (Áántwerp) en versta redelijk wat Vlaamse dialecten.

Maarrrrr ik vond Zeeland niet zo'n toffe plek en kon mij hier in Drenthe 'ne mooi huiske kopen dus 'tis daarmee dak nu 'ier woon.
Vanuit Drenthe is Tzummarum (molen ambacht) volgens mij best goed te doen. Laat je nog weten of dat lukt.
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Vanuit Drenthe is Tzummarum (molen ambacht) volgens mij best goed te doen. Laat je nog weten of dat lukt.
Oh zeker is dat te doen, maar:

- niet dagelijks (3 uur reistijd zonder vertragingen)
- niet tegen hetzelfde loon
- niet met dezelfde vrijheid

dus als ik heel eerlijk ben met mezelf zie ik de kans zeer klein dat ik op korte termijn een overstap maak. Ik ben ook redelijk zeker van mijn baan en zoals ik eerder al schreef, men heeft ook verplichtingen.

Wat ik wel zou zien zitten is 1 dag per week daar aan de slag, desnoods freelance of als ZZP'er, maar ze zien me komen :ROFLMAO: hele interne opleiding voor iemand die maar voor 20% bijdraagt. Niet bedrijfszeker genoeg.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.