Werktekeningen van Karweipost

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankc

Nieuw lid
8 mrt 2015
2
0
beste Quatorze,

ik ben nieuw op dit forum en zie dat je mooie bouwtekeningen heb.
ik wil voor mijn kleinzoon wat houten speelgoed maken, kan ik wat kopieën van je krijgen.
ik wil graag maken:

kraanwagen (karwei 8008)
kraanwagen (karwei 5602)
torenhijskraan (karwei 4061)
auto-carrier met 3vrachtwagens (karwei 5625)

mijn email adres is fcorbet@kabelfoon.nl
ik heb destijds bij de hobbywinkel in Hees wat bouwtekeningen gekocht.
Dus als je iets zoek , laat dit even weten, misschien heb ik die


met vriendelijke groet,
Frank corbet
 

Jovico

Nieuw lid
9 mrt 2015
2
0
Hallo Louis, zou ik de tekeningen van het radiatorombouw pakket mogen hebben en het kasteel+ wat poppenhuizen? Mvg
 

Traveler

Actieve deelnemer
2 jul 2014
115
0
Heb je voor mij algemeen de bouwtekeningen? Ik vindt het wel interessant om te zien of er iets tussen zit waar ik interesse in zou kunnen hebben.
 

Amstyle91

Nieuw lid
26 jul 2015
4
0
bouwtekeningen

Beste,

Heeft u de bouwtekeningen nog en zou u deze naar mij toe willen mailen.
Ik hoor het graag alvast bedankt.

Groetjes Alwin




QUOTE=quatorze;107027]Heb nog even tijd gehad, tussen het tuinieren op de moestuin door, om wat artikelen uit oude tijdschriften in te scannen.
Periode 1960 tot 1990.

Als er voor iemand wat bij zit hoor ik het wel.



Bekijk bijlage 15404
Quatorze[/QUOTE]
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
369
60
Beverwijk. Noord Holland
Vraagje

quatorze,

thanks, heb imiddels bij schoonpas gekeken, en die heeft inderdaad het blad doe het zelf compleet , verschillende jaargangen. Heb ze allemaal meegenomen, moet ze nog ordenen, en dan weet ik wel jaargangen... En dan de bouwtekeningen in ze gaan bekijken ;-(

P.

Vond in extra editie: "Timmer-extra" van DHZ ( 1975) een advertentie over bepaalde onderwerpen/bouwtekeningen.
Heb je hierover een PB gestuurd.

Editie kan ik evt inscannen voor je (Hout in huis:Hoe maak ik houtverbindingen/gereedschap/lijmen/meubilair maken)

vr gr
Louis
 

Tuup

Nieuw lid
3 aug 2015
1
0
@ Quatorze:

Ik ben erg geïnteresseerd in bouwtekeningen van boerderijen. Bijvoorbeeld 4254 Brabantse boerderij en de Twentse boerderij. Ik weet niet of daar ook een boerderij schuur bij zit, maar dat zou helaam mooi zijn. Daarnaast lijkt me de ridderburcht en/of het fort ook fantastisch om te maken. Zou je deze tekeningen nogmaals online willen zetten?

gr
 

hopmangj

Actieve deelnemer
2 sep 2015
68
0
Beste Quatorze,
Is het mogelijk om nog bouwtekeningen in Dropbox te plaatsen?

mvg Geert-Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.