Werktekeningen van Karweipost

Status
Niet open voor verdere reacties.

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
369
60
Beverwijk. Noord Holland
Heb nog wat oude werktekeningen van Karweipost liggen. Karweipost is failliet. Ze zijn dus niet meer te koop. Kan er wel een kopie van scannen, in delen, want de tekeningen zijn nogal groot en dubbelzijdig.
 

coonman

Actieve deelnemer
1 jan 2012
132
0
Almere
wat voor werktekeningen zijn het? kistjes? kastjes? werkbanken? kun je wat voorbeelden plaatsen?
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
369
60
Beverwijk. Noord Holland
werktekeningen

wat voor werktekeningen zijn het? kistjes? kastjes? werkbanken? kun je wat voorbeelden plaatsen?
De meeste tekeningen zijn van kinderspeelgoed zoals auto's ,hijskraan en poppenhuizen, verder: kinderkapstok, Hollandse molen, staande klok, marktkraampjes, deurharpen en figuurzaagmodellen. Heb ook nog handleidingen voor het maken van markiezen,fietskar en kasteel voor playmobiel.
 

peterselie

Actieve deelnemer
30 nov 2010
26
0
Heeft u heel meschien een werktekeing van een windmolen voor me? Ben er al een tijdje naar opzoek

Gr peter
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
er was nog iemand die een kasteel zocht voor playmobiel. zag dat je daar al gereageerd had. Ik ben zelf een jaar geleden langs de locatie van karweipost en zag dat ze daar niet meer zaten en later bleek dat hij failliet was.
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
369
60
Beverwijk. Noord Holland
Peter, ik heb een bouwtekening van Hollandse windmolen, hij is in 8 delen ingescand ( 4delen per kant). Het formaat is dus A2 (± 594 mm x 420 mm). Ik kan je de 8 delen mailen, en dan moet je de A4tjes aan elkaar plakken. Dat is handiger,denk ik, dan een A4 op A2-formaat (laten) afdrukken. Ik doe er ook een totaalplaatje bij dat ik via panoramasoftware aan elkaar heb geplakt. Omdat ik met Internet Explorer 10 werk kan ik (nog) geen bijlagen op het forum zetten. De forumbeheerder werkt hier aan. Zoals je ziet kan ik ook daardoor ook geen nieuwe regels beginnen. gr Quatorze
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
bestanden uploaden bij dropbox ofzo en dat in een openbare map zetten en hier de link neer zetten zodat iemand dat kan downloaden
.
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
369
60
Beverwijk. Noord Holland
Bouwtekeningen

Met een andere browser gaat het wel goed.
Hierbij een lijst met mijn bouwtekeningen.
Heb nog niet alles ingescand klaarliggen, dus een verzoek kan even duren.

gr quatorze
 

yoek

Actieve deelnemer
19 jul 2013
215
6
Oisterwijk
Heb nog wat oude werktekeningen van Karweipost liggen. Karweipost is failliet. Ze zijn dus niet meer te koop. Kan er wel een kopie van scannen, in delen, want de tekeningen zijn nogal groot en dubbelzijdig.

Wel vrij van auteursrecht? Anders krijg je daar gezeik mee als je ze op het forum pleurt. Heb zelf interesse in de dump-truck

Ik heb nog bouwtekeningen van rietveld zijn meubels, ook leuk.
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
369
60
Beverwijk. Noord Holland
Wel vrij van auteursrecht? Anders krijg je daar gezeik mee als je ze op het forum pleurt. Heb zelf interesse in de dump-truck

Ik heb nog bouwtekeningen van rietveld zijn meubels, ook leuk.

Het is niet de bedoeling dat ik een handel op ga zetten. Het gaat hier alleen maar om een beperkte groep privepersonen (met inlogcode) en ik verstuur ze per mail,
dus niet via het forum. Volgens mij bestaat Karweipost niet meer als rechtspersoon ivm auteursrecht.
De dumptruck moet ik nog inscannen.
Ik weet alleen niet of je op het forum (achter de schermen) doorgelinkt kan worden naar een emailadres, net als bij marktplaats.
Om aan iedereen je mailadres te geven vindt natuurlijk niemand leuk.
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Ik heb wel interesse in de truck met oplegger. Kan je het anders niet via dropbox doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.