Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16
    Dan moet je weer even naar het Te Koop gedeelte gaan en klikken op ''Laatste Bericht Door'' (staat in het zwarte balkje)

Ha!
    Je stukje kwam juist nadat ik onze cursus heb aangeprezen. Op de keper beschouwd commercieel, maar zeker ook informatief (onze nieuwsbrief) http://ymlp.com/zE2htu. Bij het kopje "marktplaats" staan de cursussen ook expliciet genoemd bij 'aangeboden' in de heading, dus ik meen ter goeder trouw te hebben gehandeld.
    Nou ja; ik hoor wel als ik in overtreding ben, dan maggie er af hoor!
    Grote groet,
    Sjors van www.vers-hout.nl
    Leve het Ambacht!

Beste allen, er zijn al langer plannen om de mogelijkheden in de rubriek Marktplein wat te verruimen en om adverteerders een kleine vrijwillige bijdrage te laten betalen. Ook wordt het tijd om het oude plan van een "gouden gids" voor houtbewerkers weer van stal te halen. De software is er en we werken er helaas nog niet hard genoeg aan! Nog even geduld met deze vrijwilligers....

Maar het bericht van Sjors mag wat mij betreft blijven staan, tenslotte was Sjors ook echte steun bij de Open Dag Hout!

jaap

Zouden de personen die wat verkocht hebben dat kunnen vermelden in de topic titel

En zelf je topic sluiten voor de duidelijkheid. Kan dat op dit forum?

Dat kan niet maar een moderator kan dat wel. Zie ook de nieuwe regels voor de update.
    Laatst gewijzigd door jefmen; 04-10-16 om 19:30.

Forum Rechten