Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Spelregels voor berichten op het Marktplein

Spelregels voor het plaatsen van berichten en het maken van reclame op het Marktplein.

Het is forumleden, als zij ambachtelijk hout bewerken (uiteraard) toegestaan
    om te schrijven over de eigen producten, methodieken en om in het
    onderschrift een verwijzing naar hun eigen website op te nemen.
    Voor forumleden met handelsactiviteiten is dat alleen toegestaan als daarmee
    een specifieke vraag beantwoord wordt.
    Op het forum "marktplein" mogen producten aangeboden worden die aan hout en
    houtbewerken gerelateerd zijn. De aanbieder is in principe geen
    handelsorganisatie, advertenties zijn volledig en geen verwijzing naar
    marktplaats o.i.d.. Het is geen probleem dat mensen alleen maar lid worden
    om zaken op ons marktplein aan te bieden, als de aanbieding past in ons
    concept.
    De avatar en forum nickname mogen geen reklame bevatten of verwijzen naar
    merknamen.

Mocht een forumlid denken dat iemand in overtreding is, dan wordt daar op
    het forum niet over gepost, maar een mailtje naar de beheerder gestuurd!

Mocht een forumlid zich onheus bejegend voelen, of vragen hebben over
    postings etc. dan ook heel graag een mailtje naar de beheerder.

Er is een commissie die regelmatig toetst en overleg heeft of de code niet
    te veel overschreden wordt. Mocht dat wel het geval zijn dan krijgt de
    poster een persoonlijk verzoek zijn postings te corrigeren. Bij herhaling is
    uiteindelijk de zwaarste maatregel, verwijdering van het forum.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Kunnen we niet een sub-marktplaats onder de marktplaats maken voor al Rick zn plankjes en balkjes?
    Met vriendelijke groet,
    Joris

of kan Rick een soort uber-topic krijgen, waarin hij echt een soort webwinkel kan organiseren?

Voor Rick een eigen marktplaats op ons forum onder de naam : woodworkinghoutwinkel , vanzelfsprekend alleen voor leden

Mvg,
    Koos

Als Rick een digitale bouwvergunning van de forummers krijgt, maak ik een offerte . Ik heb al eens eerder zoiets geopperd maar toe nog niet met specifiek Rick in gedachten. En vorig jaar hebben we tijdelijk een stuk software, specifiek voor marktplaats in de lucht gehad, maar dat was helaas niet zo'n succes.

jaap

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Ik geloof niet dat er een specifiek Rick sub-forum moet komen, maar wellicht is een onderverdeling in "hout", "gereedschap" en "overige (wel houtbewerking gerelateerd)" nog niet zo'n gek idee. Verder lijkt me de werking van het marktplein in z'n huidige vorm meer dan voldoende, hoeft wat mij betreft niet al te ingewikkeld.
    Met vriendelijke groet,
    Joris

Ik heb een fineer webwinkel http://hout-fineer.nl/ en zie een sub-forum ook wel zitten...
    Hoe denken de hoge heren daar over?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DKM70 Bekijk Berichten
    Ik heb een fineer webwinkel http://hout-fineer.nl/ en zie een sub-forum ook wel zitten...
    Hoe denken de hoge heren daar over?
    dkm70 je hebt een hele mooie site.

Hier gaat echter de baas over. Wat mij betreft Hoe meer winkels des te meer kijkplezier. De winkels moeten geen concurenten van elkaar zijn maar elkaar aanvullen en versterken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    dkm70 je hebt een hele mooie site.

Hier gaat echter de baas over. Wat mij betreft Hoe meer winkels des te meer kijkplezier. De winkels moeten geen concurenten van elkaar zijn maar elkaar aanvullen en versterken.
    En zo denk ik er ook over. Ik ben pas kort geleden begonnen vanwege mijn eigen interesse. Het is geen vetpot (getuige het sluiten van de diverse houtbedrijven), maar is voor mij een mooie manier geworden om aan al die soorten te komen.
    Stiekem houd ik mooie exemplaren achter de hand!

Waarom zie ik alleen maar oude berichten waar staan de berichten uit 2015?

Forum Rechten