Animo Check: Zwaluwstaart mal (technische discussie)

erikcramerjr

Actieve deelnemer
27 mei 2016
61
0
Indien iemand nog intresse heeft, kan ik misschien wat kunnen laten maken, ik laat voor mij zelf nu als proef een bijna kopie van de ontwerpen maken. Moet nog wel testen of deze goed werkt..
 

erikcramerjr

Actieve deelnemer
27 mei 2016
61
0
Heb wel interesse Erik. Wat zou het gaan kosten?


Ik heb meerdere offertes aangevraagd zit nog even te wachten tot ik ze allemaal binnen heb.
Moet er wel bij zeggen dat de mal die ik heb aanzienlijk groter is dan de gene die hier staat.
Ik heb ook maar 1 mal laten maken, ben zelf niet zo goed met autocat.
totaal 850 mm index.jpg
 

erikcramerjr

Actieve deelnemer
27 mei 2016
61
0
Ik zal het eerst testen en daarna kan ik het laten weten.
Moet ook weten hoeveel mensen intresse hebben.
 

erikcramerjr

Actieve deelnemer
27 mei 2016
61
0
Mooi, steeds meer nu 10 totaal.
vriend van mij heeft de mal gemaakt, had het zelf getest maar had niet de juiste frees en kopieer ring, dus de maten kwamen niet overeen, ik zie hem rond 9 juni we gaan dan even testen met de juist frees en mal.. freesmal2.jpgfreesmal3.jpg
De mal zelf is wel goed gelukt :)
 

HoutHans

Actieve deelnemer
1 mei 2012
450
20
Die mal ziet er inderdaad mooi uit en ik heb in principe ook belangstelling afhankelijk van de kosten.
 

schumi

Nieuw lid
13 sep 2014
24
2
Hallo Erik,

Afhankelijk van de prijs ook belangstelling. Het wordt toch een stalen mal?
 

erikcramerjr

Actieve deelnemer
27 mei 2016
61
0
Hallo Erik,

Afhankelijk van de prijs ook belangstelling. Het wordt toch een stalen mal?

Dit is een stalen mal, ik kan ook kijken voor rvs, is volgens mij alleen wat duurder.

Weet iemand hoe het vorige keer is gegaan met verzending, ik ben namelijk bang dat als dit in een doos zou moeten het een dure bedoeling gaat worden.
Ophalen zou eventueel kunnen in Amsterdam en Lelystad.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.