voorstelling

Barthoes

Nieuw lid
12 feb 2013
2
0
hoi allemaal,

Ik ben 44 jaar heb een opleiding in mechanica gevolgd en woon in het hart van de kempen nl Kasterlee
Ik heb altijd gedroomd om een eigen werkplaats te hebben maar door de levenswandel huisje, tuintje kind is dit er eigenlijk nog niet van gekomen.
De fundamenten voor de werkplaats liggen al 10 jaar te wachten in de tuin tot er iets op gebouwd word.
Nu zijn de plannen gemaakt en materiaal is besteld, ik ga het nl bouwen dmv sandwichpanelen.
Afgelopen week heb ik ook een startrite 275ds op de kop kunnen tikken, waar ik nog wel wat werk aan ga hebben. Ik mis hier nl nog wat onderdelen voor maar de werking is nog volledig in orde.
Ik hoop dat ik met de startrite een goede aankoop gedaan heb, maar als ik moet geloven wat ik hier al gelezen heb zijn dit opperbeste machines.

Zo op deze manier heb ik mij dan toch maar even voorgesteld.

groetjes Bart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Welkom op het forum Bart! Succes met de bouw van je werkplaats, ben erg benieuwd! Ook naar de startrite, foto's :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.