Een dissociatieve identiteitsstoornis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

damien

Actieve deelnemer
21 aug 2011
669
4
Leuven
Niet alleen Imgur account misbruikt, maar algemene identiteitsfraude.

Davind Charlesworth is a furniture maker, not a shipwright, and he doesn't have the skill to do what I do. (15/04)

Ik ben niet één of andere bouwtimmerman. Ik ben een scheepstimmerman.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Ik begin de weg in dit verhaal inmiddels wel een beetje kwijt te raken...
Wie is nu wie en heeft wat nou gedaan :)
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.319
191
Gem. Winsum (Groningen)
De irritatie van DervishD kan ik wel begrijpen. Ik denk dat een excuus op zijn plaats is.
Tenslotte is hij publiekelijk op dit forum verdacht gemaakt. Dat en de erop volgende kwalificaties hadden we hier beter achterwege kunnen laten tot er sluitende bewijs was.

mvg
klaas0639
 
D

DervishD

Guest
Nog iets interessants. Tussen de foto's op het imgur account van die Lemwise zaten ook foto's van een jachtinterieur waar ik aan heb gewerkt. Die foto's heb ik nooit ergens geplaatst en daar kan hij (of zij, kunnen we niet uitsluiten) maar op één manier aan zijn gekomen. Van onze FTP server. Dus ik het logboek nog eens goed nalopen en ja hoor, onbekend verkeer midden in de nacht. Nu is het dus de vraag waar die foto's zijn geplaatst.
 
D

DervishD

Guest
Best wel. Maar het boeit me nu verder niet. Nu lekker slapen en morgen met het dinnetje een lang weekend weg. Toedeledokie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.