multiplex met gekleurde toplaag

Gitta

Nieuw lid
17 jun 2010
17
0
Hallo allemaal,

Ik ben voor een boekenkast op zoek waar ik multiplex kan kopen met een gekleurde toplaag (zie foto).
Ik vind dat bij sommige handelaars wel terug, maar de gekleurde toplaag zou in een bepaalde RAL kleur moeten zijn. En bij de handelaars die ik gevonden heb, kan je soms wel kiezen uit kleuren, maar kan je je kleurcode niet zelf bepalen.
Iemand een idee waar ik dat kan kopen?

boekenkast-wit-multiplex.jpg

Alvast bedankt voor jullie tips!
Gitta
 

Gitta

Nieuw lid
17 jun 2010
17
0
Dag Jan Willem,

Nee, ik had het gewoon gegoogled om een voorbeeld te kunnen tonen.
Groeten,
Gitta
 

kepernagel

Actieve deelnemer
1 mei 2017
30
0
Leuven, België
Lijkt me sterk dat je dat ergens gaat vinden. Je zou een gewone multiplex kunnen kopen die dan verven met de juiste kleur.

Eerst alles verzagen, dan verven (nu is het nog gemakkelijk), dan in elkaar steken.

Je hoeft dan niet precies te zijn met verven, je mag druppen op de zijkanten: na een beetje schuren komt de multiplex er toch weer uit.

Succes ermee!
 

kepernagel

Actieve deelnemer
1 mei 2017
30
0
Leuven, België
Zit zelf ook met zo'n idee te spelen. Heb je toevallig ook je idee van https://tylko.com/shelf/bookshelves/ ?

Dat is een interessante link, brengt me op ideeën. Als je zo'n gekleurde HLP multiplex kan combineren met hun koppelsysteem, kan je mooie boekenkasten maken. Het koppelsysteem lijkt sterk én het zit volledig verborgen. Iemand een idee of je zo'n systeem ergens kan kopen?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.