Even voorstellen

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.087
38
Leiden
Hoi allemaal,

Ik ben Hans uit Leiden , 2 kids en een lieve vrouw (mag veel gereedschap kopen :p ). Ik doe hobbymatig klusjes om en rond het huis en het ziet er niet uit maar werkt wel. Het wordt wel steeds netter en mooier. Ik werk zelf in de ict en doe het houtbewerken dan ook uitsluitend in een veel te kleine schuur. Struin ook de straat af naar hout (pallets gaan meestal de houtkachel in) en gebruik dat hout om uit te proberen. Onlangs een vs 600 set aangeschaft om te leren zwaluwstaarten etc maken. Dit als begin van kastjes met lades te gaan maken voor een stuk ontstressen en ontspannen. Owja ik ben ook handmachinaal bankwerker in de werktuigbouwknudde zoals ik het altijd noem, dus met metaal kan ik erg goed omgaan maar hout is toch heel andere tak van sport.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.087
38
Leiden
Ik heb al flink rond zitten neuzen inderdaad. Binnenkort delen van mijn schuur vervangen voor nieuw hout. Eigenlijk wil ik alles vervangen maar door mijn onervarenheid is dat een te grote stap voor mij alleen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.