Restauratie Kity 635 vlak-vandiktebank

Grenslandservice

Actieve deelnemer
11 apr 2017
38
0
Silvolde
Nou, we gaan het proberen....
De eerste foto zoals ik hem aangekocht heb op locatie.
100_2130.jpg 100_2137.jpg

Aansluitend op mijn eigen werkbank,
DSC_0001_78.jpg DSC_0002_65.jpgDSC_0001_79.jpgDSC_0015_16.jpg DSC_0023_9.jpg

Snel besloten over te gaan tot een totale revisie met onderstaand eindresultaat....( messen en motor afwezig op foto)
DSC_0017_16.jpgDSC_0018_17.jpgDSC_0021_14.jpg DSC_0012_28.jpg DSC_0008_45.jpg

Ik wil er nog een uitgebreider verslag van plaatsen, maar voor jouw als contact de afgelopen weken alvast een preview....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.319
191
Gem. Winsum (Groningen)
We kunnen hier langzamerhand een Kity-clubje oprichten :)
(ik heb een oude niet geheel complete 635 en sinds kort ook een revisie-behoevende combi-Kity, met daarin een 636, in opslag. Maar moet eerst wat slepende zaken afhandelen voor ik eraan kan beginnen. Maar ik popel steeds meer als ik al deze mooie verhalen lees)

mvg
klaas0639

PS: belangrijkste opmerking vergat ik:
Schitterend resultaat. Mag je trots op zijn!
 
Laatst bewerkt:

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
@Grenslandservice,
Potverdikkie, ongelofelijk knap het lijkt wel een nieuwe, kan zo in de showroom.
Wil je een eigen topic maken van het hele verslag van het opknappen?
Mvg, :).
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Nou, we gaan het proberen....
De eerste foto zoals ik hem aangekocht heb op locatie.

Aansluitend op mijn eigen werkbank,

Snel besloten over te gaan tot een totale revisie met onderstaand eindresultaat....( messen en motor afwezig op foto)

Ik wil er nog een uitgebreider verslag van plaatsen, maar voor jouw als contact de afgelopen weken alvast een preview....

Dat ziet er heel mooi uit! Zeker loon naar werken dit :) bedankt voor het delen! :)

Ik zie ook dat je de versie hebt met de langere tafels. Dat is iets wat ik ook liever had gehad. Maar goed, we kunnen niet alles hebben :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.