salontafel

joppe

Actieve deelnemer
21 mei 2010
257
0
Apeldoorn
helaas is de één na laatste foto niet een goede maar weet niet hoe ik die moet verwijderen.
Nog even een aantal foto's uploaden.

16.JPG

17.JPG

18.JPG

19.JPG

21.jpg

22.JPG

23.JPG

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg23.JPG

Hoop dat het zo allemaal weer een beetje compleet is.

Groet Jos
 
Laatst bewerkt:

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.778
933
Leeuwarden
Mooi dat je dit prachtige topic weer compleet hebt gemaakt! Een plezier om naar te kijken.
Ik zal mijn topics waar de foto's verloren zijn gegaan ook maar eens actualiseren.

Fons
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
399
Zéker de moeite waard om opnieuw te delen, bedankt! Knap werk, vooral de blinde zwaluwstaarten :)
 

janwillem

Actieve deelnemer
14 sep 2015
528
48
Groningen
Erg mooi! Geeft het trouwens geen problemen met werken, de combinatie van langs hout met.... niet langs hout, verlijmd? Ik dacht, maar weet niet zeker, dat zo'n verbinding meestal niet of maar op 1 punt verlijmd wordt?
 

joppe

Actieve deelnemer
21 mei 2010
257
0
Apeldoorn
Rudy,
Ik heb geen bericht ontvangen. Misschien was de in-box te vol. Heb hem geleegd. Kun je het bericht opnieuw sturen.

Groet Jos
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.322
191
Gem. Winsum (Groningen)
Ik had dit item over het hoofd gezien. Alsnog mijn mening:
Mooi sober ontwerp (hou ik van). Mooie combinatie van houtsoorten. Maar waar ik vooral indruk maakte zijn de houtverbindingen.Vakmanschap!

mvg
klaas0639
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.