Voorstellen

KlusserKlaas

Actieve deelnemer
25 apr 2014
115
11
regio Groningen
Dag iedereen

Ingeschreven ergens in 2014 en kwam er tot mijn schrik achter nog nooit mijzelf te hebben voorgesteld :(

Bij deze dus.

Mijn naam is Klaas en ben 25 jaren jong. Woon in het hoge noorden onder Groningen. Nickname 'klusser' is enkel en alleen omdat de anderen al bezet waren :p.
Vind mijzelf niet echt een klusser, meer een hobbyist.

'Vroeger' (of een aantal jaren geleden) riep ik als klein kind: als ik later groot ben word ik timmerman! Maar later in het onderwijs kwam ik er achter dat het leren me
toch redelijk goed af ging en besloten om een andere weg te bewandelen. Inmiddels een hbo opleiding afgerond en ben naar alle tevredenheid werkzaam bij het mooi Gronings bedrijf.

Toch bleef altijd het gevoel om wat met hout te willen doen. Dus vlak na de studie een oude woning uit de jaren 30 gekocht en deze van onder tot boven helemaal gerenoveerd en gaandeweg het nodige gereedschap verzameld.
Er zat gelukkig ook een garage bij die ik mijzelf heb toegeëigend. :D En probeer nu een beetje bij beetje te leren van hout en mijn hobby meer vorm te geven. (waar dit forum een grote bijdrage aan geeft!)

Ideeën voor projecten zijn er genoeg:
-garage omtoveren tot werkplaats (super gave blogs/verslagen hier!)
-Inbouwkast woonkamer
-Carport

Voor nu ben ik nog bezig ruimtes in onze woning verder af te werken.

En dan maar gelijk de eerste vraag ;). Ik zit met het volgende, het plan is om paneeldeurtjes te maken. De wand is bekleed met grenen kraaldelen, het eerste idee was om het paneel ook te maken van de kraaldelen zodat er een doorlopend effect ontstaat. Maar nu het frame in de opening staat twijfel ik. Wat denken jullie? En qua afwerking? De vrouw wil de grenen kraaldelen 'white washen'.

Voor de beeldvorming:
IMG_0599.JPGIMG_0600.JPG

Gebruikt hout is beuken.

Groeten Klaas
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.