Houtopslag!

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Het werd eens tijd voor een houtrek. Ik heb intussen flink wat voorraad.. wat rest-stukken van vorige projecten en komende projecten waar ik al hout voor heb gekocht! Dus het werd tijd voor een houtrek.
Dit bevalt zo goed dat ik waarschijnlijk de hele muur op den duur wil bekleden met dit systeem.
Dikke balken met 25mm buizen er schuin(omhoog) ingestoken! Werkt prima! En kost niet zo veel.. Buizen zijn rest.. de dikke balken zijn het duurste. 5 euro de meter.

WhatsApp Image 2017-03-30 at 13.52.40.jpg
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Goed idee! al zijn ze wel gegalvaniseerd. En zijn er tuinslangen met binnendiameter van 25mm??
Ah sorry, ik lees nu dat je ook vilt noemt! ik zal eens kijken bij deze lading of er inderdaad een reactie komt.

Misschien is het verstandig om een stuk tuinslang of wat vilt om die buizen te leggen. Sommige houtsoorten (eik) reageren op metaal.
 

Beickybeer

Actieve deelnemer
17 dec 2016
292
104
Mechelen
Of isolatie die ze gebruiken om loodgieterij te isoleren? Die grijze isomo omhullingen bedoel ik... Die bestaan in verschillende formaten ;)
 

Reinier68

Actieve deelnemer
16 mrt 2016
134
9
en anders even kijken bij een vijvershop, die hebben slangen van 20-50mm in diverse sterktes.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.