Takie stelt zich voor

Takie

Nieuw lid
17 mrt 2017
9
0
Moordrecht
Mijn naam is Michel ben 48 jaar jong. Mijn nick Takie - komt van vroeger... uit de tijd dat de batavieren nog met z'n vijven waren. Had een surfplank een Mistral Take off in loop der tijd verbasterd naar Takie .
Ben ondertussen 22 jaar getrouwd, vieren we elk jaar met een 1 minuut stilte. Samen met mijn vrouw hebben we twee dochters, Lisa van 21 en Anne van 19.
Ik heb het behoorlijk zwaar met al die vrouwen, zelfs alle huisdieren 2 honden en 4 of 5 cavia's zijn vrouwelijk.

Ben ondertussen 28 jaar werkzaam als elektricien, ook nog bij dezelfde werkgever.
Als hobby's heb ik, videogames spelen (als oude zak) ,vissen en Bbq'en het liefste low en slow. En probeer nu een beetje het houtbewerken uit.

Ben nu bezig met een Bartop arcadekast, met daarin een Raspberry Pi3 om zo alle oldskool games van vroeger te kunnen spelen. Had wat plannen gevonden en een beetje aangepast naar mijn wensen. Na wat trial en error er achter gekomen dat mijn geleider van mijn oude cirkelzaag iets verloopt tijdens het zagen. En ook wat onkunde van mijn kant, maakte het er niet makkelijker op.

Heb daarop besloten om gewoon omdat kan, maar een zaagtafel gekocht een Bosch pts10 niet een top apparaat... maar voor mij meer als afdoende. En zal zo in de loop der tijd wel gaan uitbreiden qua gereedschap e.d. Ga deze week nog even op zoek naar een stofzuiger om zo wat stofvrijer te werken. Aangezien het stof van de Bartop overal zat, ga ik niet nog een keer zonder afzuiging werken. Hoop dan wat opberg ruimte in de schuur te creëren , en zal denk ik dan mijn Bartop opnieuw zagen zodat alles wat netter gezaagd en afgewerkt word dan nu het geval is.

Zal proberen eerst de zoekfunctie te gebruiken, alvorens ik vragen ga stellen die waarschijnlijk al 100 gesteld zijn.

Heb je vragen voor mij... stel ze gerust.

Groetjes Michel
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Welkom, Michel! Hier ben je aan het juiste adres voor alle tips en tricks van zowat alles dat met houtbewerking te maken heeft. Vraag maar raak als je problemen hebt. Foto's van je vooruitgang zijn ook altijd leuk.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
welkom, veel hobbies herkenbaar (gamen, low and slow (toevallig ook bezoeker van het bbqforum ?)
De zoekfunctie werkt niet echt lekker hier, vaak vind je betere resultaten door op google te zoeken zoekwoord+woodworking.nl
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Michel, een elektricien is op het forum zeker welkom, soms zijn er vragen wat betrekking heeft op elektriciteit en aansluiting van machines.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.