Iemand uit de omgeving Riemst (BE) ivm ophalen pakketje

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Toxiq, het pakket is afgeleverd bij een Kiala-punt in Maastricht. Helaas waren de pakketten die dag al opgehaald, dus je krijgt het maandag pas.
 

WR1944

Oud hout
Het is toch wel handig om een wijdverbreid houtbewerkers netwerk te hebben.
Over smokkelen gesproken. In begin jaren 70 werkte ik bij een baggerbedrijf. Er was een werk in België waar gebaggerd werd in een riviertje waar een brug voor de A1 werd aangelegd. Op een dag gingen er een paar lagers van zandpompen kapot en er moest acuut nieuw geleverd worden. Ik ging na het avondeten met m'n Kever naar Amsterdam om twee lagers op te halen. Die lagers moesten met twee man getild worden. Rond 22:00 bereikte ik de Belgische grens. In die tijd werd je nog gecontroleerd, vooral 's nachts. Of ik nog iets aan te geven had. Nee natuurlijk terwijl de voorbumper van de Kever maar een paar centimeter boven het asfalt hing. Alles ging zo snel dat ik geen douanepapieren had kunnen krijgen. De douaniers keken wel wat wantrouwend naar de auto maar ik denk dat m'n eerlijke gezicht de doorslag gaf en ik kon doorrijden. Maar ondertussen zweette ik wel peentjes. Gelukkig was ik al een paar keer eerder op de bouwplaats geweest want anders had ik het in het donker nooit kunnen vinden.

Opname 1510q.jpg

En nu weer gaan houtbewerken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.