Iemand uit de omgeving Riemst (BE) ivm ophalen pakketje

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Voor mijn draaibank wil ik 2 onderdelen overnemen van iemand die in Riemst woont
Echter doet hij niet aan verzenden :( is er toevallig iemand die in de buurt van Riemst woont en voor mij dit pakketje wil ophalen en verzenden

Ik kan via Kiala een verzendbon aanmaken en die mailen, dan hoeft het alleen in een stukkie karton gerold te worden en bon er op geplakt
 

mcbons

Actieve deelnemer
8 sep 2015
251
4
Landgraaf
Voor de duidelijkheid. Riemst licht bij maastricht net over de grens. Bij wolder de grens over. Wat ik weet is dat atmoz in eijsden woont dat is ook dicht bij riemst. Ik woon helaas niet meer in maastricht anders had ik het wel gedaan.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
399
Als het morgenavond past voor de verkoper wil ik het eventueel wel afhalen? 17u bijvoorbeeld? Ik moet deze week toch sowieso al een pakket voor een forumlid naar een Kialapunt brengen.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik ga het even vragen, maar als dat kan moet ik het nog overmaken naar de verkoper en van een NL rekening naar een BE rekening gaat niet binnen 24 uur
Nu is het geen mega groot bedrag (30€) maar ik kan me goed voorstellen dat de verkoper dat niet ter goeder trouw meegeeft (lijkt me een gezond stukje voorzichtigheid)
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Petrolhead, je mag het ook bij mij op mijn werk in Genk afgeven, dan doe ik het in Maastricht op de post. Dat is sneller en goedkoper dan Kiala.

Overigens gaat geld overmaken van NL naar BE wel binnen 24 uur, maar dan moet je het wel op werkdagen voor 12.00 overmaken. In het weekend worden betalingen pas op maandag verwerkt en is het pas dinsdag op de rekening van de ontvanger.
 
Laatst bewerkt:

Atmoz

Actieve deelnemer
Voor de duidelijkheid. Riemst licht bij maastricht net over de grens. Bij wolder de grens over. Wat ik weet is dat atmoz in eijsden woont dat is ook dicht bij riemst. Ik woon helaas niet meer in maastricht anders had ik het wel gedaan.

Ik zie dit topic nu pas. Volgende keer effe een PM sturen :)
En mocht het nog niet geregeld zijn, of niet lukken: ik kan wel effe op/neer rijden :cool:

Grtz,

Atmoz
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
399
Het ligt hier klaar om vrijdag via L.N. te verzenden :) Toch leuk om al die behulpzame reacties nog te zien!
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik voel me wel een smokkelaar die het stiekem naar NL neemt. :p

Ken je die van die kerel die elke dag met zijn Handkar de grens over gaat en de douanier niks vinden en op een zekere dag uit frustratie vraag 'beste man ik weet dat je iets de grens over smokkelt maar ik kan het niet vinden, vertel mij het en ik zal je niet bestraffen, dan kan ik ook weer rustig slapen
Waarop die kerel antwoord 'handkarren' :)
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.494
960
Riemst
De tijd dat de douaniers in hun hok aan de grens zaten te suffen ligt wel al een tijdje achter ons. Het heeft wel leuke anekdotes opgeleverd zoals verdachten van botersmokkel die langs de kachel werden gezet tot het bewijsmateriaal uit hun kleren droop...
Tegenwoordig zijn het kruiden die erg in trek zijn.
 

mark20v

Actieve deelnemer
3 jan 2016
315
73
Groningen
Ken je die van die kerel die elke dag met zijn Handkar de grens over gaat en de douanier niks vinden en op een zekere dag uit frustratie vraag 'beste man ik weet dat je iets de grens over smokkelt maar ik kan het niet vinden, vertel mij het en ik zal je niet bestraffen, dan kan ik ook weer rustig slapen
Waarop die kerel antwoord 'handkarren' :)
Mogge, heerlijk dit :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.