Planken met de lintzaag

Pjotr88

Actieve deelnemer
18 jun 2012
37
0
Zaanstad
Kijk altijd met veel plezier naar zijn filmpjes en vooral naar zijn oplossingen voor alle voorkomende problemen.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.760
146
Rotterdam
Ik verbaas mij elke keer weer over Matthias zijn vindingrijkheid en zijn hoge technische kennis!
De problemen waar ik in de praktijk tegen aanloop, ziet hij al voor zich voordat hij er aan begint.
Heel knap!!
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Leuk bedacht, maar het idee dat die lintzaag min of meer los staat vind ik toch erg link, als je hem scheef wegduwt loopt de boel vast
ik zou dan de lintzaag over een soort van rails laten rijden
 
P

Pel

Guest
Inderdaad leuk bedacht, echter hij laat eigenlijk niet goed zien wat er fout gaat, en wat allemaal fout kan gaan, om op deze manier planken te zagen? Als je zoals Jeroen al zegt de zaag op rails laat rijden of glijden dat zou al stukken beter, en veiliger zijn. Maar petje af voor zijn vindingrijkheid, want hij is zo'n beetje de willie wortel in zelfbouw machines.

Groet Pel.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.758
731
Enschede, Twente
Ja, meneer Wandel is een echte Wortel. Ik vraag me trouwens af of hij inmiddels fulltime YouTuber is, gezien het aantal volgers zou dat kunnen. Van origine is hij software-engineer, ik meen bij Blackberry (en daar gaat het niet zo goed mee).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.