hulp bij zoeken Dremel 4000 of kloon op Aliexpress

zaagselsnuiver

Actieve deelnemer
2 jan 2017
127
0
Den Haag
Beste forumleden,

ik ben op Ali op zoek naar een Dremel 4000 maar zie door de bomen het bos niet meer:confused:. Iemand hier die daar al eens goede heeft gekocht met zoveel mogelijk accessoires en me even aan een link kan helpen?

Dank, Zaagselsnuiver
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Ik heb de Gamma-uitvoering. Gebruik hem niet vaak, maar doet het tot nu toe prima.
 

zaagselsnuiver

Actieve deelnemer
2 jan 2017
127
0
Den Haag
bprosman,

ik vind die Proxxon erg fraai, maar ik probeer low buget een redelijk machientje mét accessoires te kopen. Echt vaak zal ik hem niet nodig hebben en voor niet al te zware klusjes. Roest verwijderen en polijsten in/op moeilijk bereikbare plekjes/hoekjes bij het opknappen van spulletjes. Zie onderstaande link, is dat wat? Groet, Zaagselsnuiver.

https://nl.aliexpress.com/item/220V...lgo_pvid=53fef769-bb97-4d36-a192-fe07cc2d2b65
 

luk knops

Actieve deelnemer
10 nov 2012
138
4
Roosdaal (België)
Hoi zaagselsnuiver,

heb ongeveer hetzelfde ding bij Aldi gekocht. (Dezelfde vorm en kleur van machine, niet hetzelfde merk) De machine op zich is niet slecht maar al de hulpstukjes zoals slijpsteentjes en schuur"dingen" trekken op niets...
Groeten,
Luk.
 

zaagselsnuiver

Actieve deelnemer
2 jan 2017
127
0
Den Haag
Bedankt voor jullie suggesties, ik heb op Marktplaats een Proxxon ISB/E gevonden en wacht op antwoord. Hoef ik geen maand te wachten tot het ding in Nederland is, en het lijkt me inderdaad een betrouwbaarder en steviger model.

Groet, Zaagselsnuiver.
 

conectra

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
210
4
Sliedrecht
ik ben zo i zo tegen die ali en zn bende,, Waarom koop je het niet gewoon in nederland,, dan kun je de volgende keer ook nog eens terrecht als je iets nodig hebt ipv dat je op zaterdag middag denk ,, o even nog wat halen dat ik lekker kan door klussen en dan sta je voor een lege winkel, met als text wegens dat ierdereen voor een dubbeltje uit china gaat halen zijn wij gesloten en moet u 2 weken wachten totdat u een dremel boortje hebt geleverd gekregen..

maar buiten dat ik heb al jaaaaren een echte dremel,, en gebruik m niet vaak maar als je m nodig hebt is het een topper..

heb ook goede dingen gelezen over de niet dremel merken ..

suc 6 met je aankoop
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Bedankt voor jullie suggesties, ik heb op Marktplaats een Proxxon ISB/E gevonden en wacht op antwoord. Hoef ik geen maand te wachten tot het ding in Nederland is, en het lijkt me inderdaad een betrouwbaarder en steviger model.

Groet, Zaagselsnuiver.
Jaren geleden een Proxon gekocht en dear geen spijt van gehad. Na verhuizing was ik sleutel voor boorkop kwijt; mailtje naar Proxon en ik kreeg een nieuwe. Super service.
Is ook degelijkerk dan dremel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.