Beveiligen rondom het huis

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Vrouwtje vind het een prettig idee om wat camera's op te hangen, dus ach....waarom niet
Nu was ik wat sites aan het afstruinen en kwam ik deze tegen

http://www.ebay.de/itm/381976726533?var=650916195920

4 stuks voor 150 euro, lijkt me niet slecht
kan op een windows pc opnemen, kan op telefoon worden bekeken etc
Maar wat ik graag wil is het beeldmateriaal op een Nas opnemen (daar hebben we immers 3 van in ons netwerkje)

Heeft iemand enig idee of dat hier mee gaat lukken ?
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Toxiq,
Ligt aan je NAS,
ik zelf heb synology, ik weet dat deze daar specifieke software voor heeft, daar specifieke camera's ondersteund

Menno
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.239
655
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
In de advertentie staat dat FTP ondersteund wordt. FTP (File Transfer Protocol) is een manier om bestanden over een netwerk te transporteren. Dus als je op je NAS de FTP service aanzet (gebruikersnaam/wachtwoord aanmaken, map aangeven) zal de camera daar na instellen (adres NAS, gebruikersnaam, wachtwoord) als het goed is zelfstandig de bestanden in wegschrijven.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
AH top, dat laatste van FTP heb ik dan weer niet zien staan, 2x alles gelezen maarja...zocht naar wat anders dus is het me niet opgevallen
Dank je !

Het zijn inderdaad Synology stations
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
ik denk dat je toch al in een heel duur segment komt om in het donker fatsoenlijk beelden te krijgen, maar daar hebben we dan weer zaklantaarns voor met 500 watt en bewegingssensor :)
 

JOHN LAMERS

Actieve deelnemer
10 aug 2012
632
38
Ter Apelkanaal
Wat is het doel van camera bewaking al je uiteindelijk nog geen man of vrouw kunt onderschijden?
Na mijn idee is het schijnveiligheid, zonde van het geld.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.