ook mezelf even voorstellen

baenske

Actieve deelnemer
10 feb 2017
26
0
Bree
Hey luitjes,

Mijn naam is Tim en ben 36 jaar, woonachtig regio Bree (Be), huisje boompje beestje is al verwezenlijkt en heb sinds kort eindelijk de stap genomen om te starten met houtsnijden na lang twijfelen. Het boeide me al van uit mijn schooltijd en gezien ik een setje gutsen ergens gekregen heb was het nu het ideale moment om ermee te starten.
Ik ben geen vreemde in de houtbewerking. Ben zowat opgegroeid in de schrijnwerkerij van mijn vader en ook op school de richting meubelmaker gevolgd waar ik al veel plezier van heb gehad.
Nu ben ik echter wel nog op zoek naar mensen met veel ervaring die me een beetje op weg kunnen helpen met de basiszaken zoals slijpen van beitels, gutsen ,burijnen ed. enkele basistechnieken aanleren zodat ik verder kan experimenteren. En die me tevens wat kan helpen met eventuele aankoop van andere / betere gutsen dan het setje dat ik momenteel bezit.

dus alle hulp is op dit moment welkom.
Tim
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.778
932
Leeuwarden
Welkom op het forum! Gelukkig is de groep houtsnijders op het forum groeiende, dus je kunt vast hulp en tips verwachten.

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.