Laura Kampf

P

Pel

Guest
Laura verstaat haar vak zeer goed, en met de juiste goede machines creëert ze hele mooie producten, filmpje is mooi opgenomen.

Groet Pel.
 

harold

Actieve deelnemer
30 jun 2012
127
1
Deventer
Heb haar vlog sinds kort ontdekt. Er wordt veel zorg besteedt aan het in beeld brengen van het maakproces. Een aanrader/
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Met alle respect voor alles wat ze doet maar van houtdraaien heeft ze echt geen kaas gegeten.
Het resultaat is er uiteindelijk wel, maar ze schraapt tot een ruw profiel en moet dan flink schuren om de boel glad te krijgen.
Een beetje houtdraaier doet dit met een guts en platte beitel middels snijdend draaien en hoeft dan nauwelijks of niet te schuren.
 

Arthurdeboer

Actieve deelnemer
14 apr 2016
283
0
Doetinchem
ha O peatey,
ik denk dat ze met dat soort dingen een beetje uit haar confort zone is... ik zie haar bekwaamheid meer in het metaalwerk en de combinatie hout / metaal.
Het is erg leuk om de vlogs te zien en ik volg haar al een tijdje. het is voornamelijk vermakelijk
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
ik denk dat ze met dat soort dingen een beetje uit haar confort zone is... ik zie haar bekwaamheid meer in het metaalwerk en de combinatie hout / metaal.

Dat denk ik ook; er zijn er maar weinigen die alles beheersen. Tienkampers zijn zeldzaam ....
Maar met een uurtje les zou ze al een heel eind komen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.