Moest niet mogen!

davepk

Actieve deelnemer
29 jan 2016
43
0
Zonhoven, België
Vanochtend voor mijn werk even een aanhanger met riet weggebracht naar het containerpark. Daar zag ik deze droge eiken stam! Dat was kwijlen! Vier problemen: geen tijd, past niet op mijn aanhanger, ik weet niet of ik die mag meenemen en ik weet niet of die er morgen nog ligt. Daarbij morgenmiddag pas later tijd, omdat ik eerst op de open dag van mijn school moet zijn.
Grrr! Ik verklap even niet waar het ligt, gemeen hè? Nou vooruit, in België.:p
Eiken stam.jpg
 

Hed

Actieve deelnemer
11 jun 2012
209
7
65
Drachten - Buitenpost.
Als zo streng zijn als bij ons heb je geen schijn van kans, ik zie soms de mooiste dingen in de Ijzercontainer liggen maar je mag absoluut niets meenemen zelfs geen schroefje i.v.m. veiligheidsregels.
 

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.071
394
een doos gevulde koeken op zijn tijd doet wonderen op de stort.
helpen ze zelfs nog wel even inladen
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.494
960
Riemst
Het is wel verdacht als je op de weegbrug staat en bij vertrek meer weegt dan bij het aankomen. Ik twijfel of je dan geld toe krijgt!
 

bprosman

Actieve deelnemer
7 nov 2016
202
0
Den Bosch
Heb dat ooit bij t "Bruingoed" gehad, iets zien staan wat zonde was om weg te gooien, toen tegen mijn zoon (destijds jaar of 10) geroepen "Nee jongen dat mag niet weg dat moet in de auto blijven , leg het maar even terug" :p
 

Robert Hardwoodie

Actieve deelnemer
15 feb 2013
615
1
gewoon proberen Dave, ik krijg altijd veel voldoening van dit soort projecten als ze helemaal vanuit een boomstam komen :)
Ook van die kronkel krijg je best wat gemaakt. Ik weet niet wat voor apparatuur je hebt of wil gebruiken, makkelijk en goedkoop zijn een paar splijtwiggen, een kloofhamer en een afkortzaag, om zon knaap in werkbare stukken te krijgen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.