Hallo!

demartin

Nieuw lid
28 jan 2014
9
2
Een jaar of drie geleden ben ik op dit forum terechtgekomen via google. Geen idee meer waar ik toen naar op zoek was - en of ik dat gevonden heb - maar wel dat dit een van de meest relaxte forums moet zijn op internet; de manier hoe er hier met elkaar omgegaan wordt is echt geweldig! Niet voor niets is dit het enige forum dat ik volg. Enfin, na jaren in het geniep mee te lezen is het tijd om ook eens wat van me te laten horen.

Mijn werkzame leven speelt zich af in de micro- en nanofabricage en heeft dus vrij weinig van doen met hout en het bewerken daarvan. Mijn houtbewerkingsskills zijn in ieder geval onderhevig aan heel wat grotere toleranties :D

Veel werkstukken zijn er nog niet. Ideeen genoeg, maar helaas is tijd een eindig fenomeen. Wat wel het noemen waard is, is een koude bak, een verrijdbare ladenkast voor onder de kolomboor en een MFTC met ingebouwde freestafel en bevestiging voor een invalzaaglineaal. Ook verkeer ik in de gelukkige omstandigheid een vriendin te hebben die het ook erg tof vindt om te zagen en te frezen en ondertussen een wijnrek heeft gebouwd in een inbouwkast en een tafel voor verplanten in de tuin. Ik zal dit weekend proberen wat foto's te plaatsen.

Voorlopig hebben grote verbouwklussen in het huis weer voorrang, maar daaronder valt ook een convectorombouw wat misschien wel weer de moeite van het delen is. We zullen zien!
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Welkom is wellicht niet helemaal de juiste betiteling daar je al een poos lid bent maar dank voor de intro, benieuwd naar jouw projecten en uiteraard, vrij bijzonder, jouw vriendin.
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.171
352
Etten-Leur
Demartin, Tja, een duo lidmaatschap, is weer wat nieuws. Hartelijk welkom met foto,s van jullie werkstukken.

Bij nano fabricage denk ik aan ASML, klopt dat een beetje of ben je heel ergens anders bezig.


grtz Hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.