Rolhouder

WR1944

Oud hout
Hebben jullie dat nu ook? Zit je midden in een project en heb je iets nodig dat je niet elke dag gebruikt. Je gaat zoeken waar je denkt dat het is en na wat wroeten haal je het ergens onder of achter vandaan. Tijdens dat zoeken broeit er wat ongenoegen in je systeem. Met het gevonden ga je naar de plaats waar je het gaat gebruiken en ineens vallen alle puzzelstukjes mooi in elkaar en een oplossing is geboren. Voor het voorwerp in kwestie had je ooit al eens om het een goede plaats te geven maar het kwam er maar niet van. Maar nu de oplossing zich aanbiedt is er een andere situatie ontstaan, je laat alles vallen en je gaat het oplossen.

Wat een verhaal en dat alleen maar om een rolletje schilders tape. Ik had al langer gedacht om een goede plek te verzinnen voor de rollen tape die op diverse kastplanken terecht waren gekomen. Toen zag ik op een video iemand die uithouders in z'n gaatjes board had gestoken en z'n rollen er aan had opgehangen.
Bij mij viel het kwartje toen ik naar m'n french cleats keek. Snel wat afval stukjes verzameld, een restje van de french cleat gevonden en aan de slag. Het werd iets simpels maar afdoende.

P1010047q.jpg

P1010048q.jpg
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Was bij mij ook een probleem, uiteindelijk alles wat op een rol leek in een bak gedaan, maar nu moet ik daar weer in zoeken.:D

Mvg,:).
 

WR1944

Oud hout
Was bij mij ook een probleem, uiteindelijk alles wat op een rol leek in een bak gedaan, maar nu moet ik daar weer in zoeken.:D

Mvg,:).

Misschien moet je ook een flits van ongenoegen krijgen om het kwartje te laten vallen. Ik heb gemerkt dat de meeste ideeën al een tijdje in m'n onderbewustzijn zweven en net die ene aanleiding nodig hebben om boven te komen drijven. Soms heb ik het midden in de nacht. ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.