voorstellen

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
86
61
Nijmegen
Hoi allemaal ik zit al een tijdje te lezen op dit forum en dacht zal mezelf ff voorstellen.

De naam is Sander en heb altijd op de vrachtwagen gezeten. Dit betekende veel en lang werken en geloof me dat is soms helemaal niet gezond.
Het is dan ook helemaal fout gegaan wat resulteerde in echt alles kwijt, depressief ect. Ik zal hier niet verder op in gaan het is niet het leukste verhaal maar wel een deel van mijn leven.
Ik heb nooit echt iets gehad met hout, metaal of glas maar ik doe nu al enige tijd vrijwilligerswerk op een zorgboerderij waar ik vrij creatief kan zijn.
En ik moet zeggen dit had ik al veel eerder moeten doen, vooral met hout werken vind ik echt leuk. De dingen die ik maak zijn niet echt van wereld niveau maar ik leer steeds meer heb zelfs al dingen mogen maken in opdracht en die zijn toch wel tevreden dus iets zal ik wel goed doen ;) .

Het fijne aan dit forum vind ik dat iedereen gewoon normaal doet. Er zijn vele fora waar mensen meteen lopen te zeuren als er maar punt verkeerd .staat
Ik hoop hier nog veel te leren en te zien.
Ik heb nu op het oog een Lintzaag Electra Beckum BAS 315 de verkoper vraagt 325,- is dit een redelijke prijs ?
Sander

ps foto's volgen nog
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Sander, er is niets mooier als van enkele stukken hout iets creëren, de ene keer lukt dat beter als de andere keer, maar dat geeft niks, je leert er immers van. Mijn lijfspreuk is dan ook, het maakt niet uit wat je met je handen maakt, als je maar wat maakt.

Groet Pel.
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Welkom Sander, het werken met hout maakt heerlijk het hoofd leeg!
verder klopt jouw opmerkingen over hoe we hier op dit forum met elkaar omgaan helemaal, met respect, dat zie ik wel eens ergerlijk anders.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.693
99
Utrecht
Welkom op het forum Sander!

Iedereen zijn sterke punten, taal en spelling zijn absoluut niet de mijne, maar daar zijn we hier op het forum toch ook niet voor :)
We zijn hier om onze voorliefde voor hout en houtbewerking te delen...
En precies dat, wat jij nu zegt, dat spreekt mij onwijs aan op dit forum!

Voor wat betreft je vraag over de lintzaag kan ik je niet helpen, maar er zijn vast wel mensen die je hier meer over kunnen vertellen!

Grt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.