gripless laden

evs

Actieve deelnemer
28 nov 2013
580
5
Regio Haaglanden
Ik ben bezig met een ontwerp van een badkamermeubel. Ik wil daar gripless laden in hebben.
Nu heb ik gekeken naar Blum bluemotion tip-on ladegeleiders. Heel mooi allemaal, maar 45+ euro per geleider vind ik wat veel.
Dus ik ben een beetje aan het kijken naar alternativen. Ik heb greeplijsten gevonden. Maar er zijn vast meer andere mooie oplossing die ik nog niet bedacht heb.
Dus graag tips.

Bedankt!
 

mcarma

Actieve deelnemer
15 jun 2012
144
0
Kontich
Ik heb bij mij de bovenkant op een 30 graden afgekant, kan je gemakkelijk vastnemen nu. En in de kast een lat voorzien zodat je natuurlijk niet in de kast kijkt.
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
Ikea heeft ook losse onderdelen voor lades die je moet indrukken om te openen. Misschien een optie?
 

rinus

Post veel
13 nov 2011
751
154
Heerde
marinusvannorel.nl
Ik ben bezig met een ontwerp van een badkamermeubel. Ik wil daar gripless laden in hebben.
Nu heb ik gekeken naar Blum bluemotion tip-on ladegeleiders. Heel mooi allemaal, maar 45+ euro per geleider vind ik wat veel.
Dus ik ben een beetje aan het kijken naar alternativen. Ik heb greeplijsten gevonden. Maar er zijn vast meer andere mooie oplossing die ik nog niet bedacht heb.
Dus graag tips.

Bedankt!


Als het maar een paar lades zijn dan misschien toch nog even doorsparen. Het dagelijks genot van een perfect lopende lade welke je ook nog na kunt stellen moet je jezelf niet onthouden.

Ergens op dit forum staan ook goedkopere alternatieven.
Edit:http://beschlaege-online.de
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Kumlaw

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Je kunt ook alleen met Tip-on werken, dan heb je nog steeds geen grepen (al dan niet verdekt) nodig.
Je hebt dan alleen geen zelfsluitend.
Zo'n Movento Tip-on set kost voor particulier ongeveer €60 met meenemers. Daarvan is wel belangrijk dat je het goede gewicht neemt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.