Nieuw hier... net deze hobby ingestapt

TB-projects

Nieuw lid
28 nov 2016
20
0
Hallo allemaal.
Ik ben Tommy , word dit jaar 34 en ben papa van twee zoontjes 8 en 6 jaar. Ben met mijn madam en een heuze verbouwing bezig aan ons huisje in het Belgische Limburg.
Een andere hobby van me is fotografie... nu ik in de fijn afwerkings fase van het huis zit.. ben ik meer en meer met decoratie, design en hout elementen bezig.
Zit nu volop in de aanschaffase.. zal me zeker bezig houden met steigerhouten meubels voor buiten... zeker in combinatie met staal en/of beton.
In mijn woning heb ik alles zelf gedaan... van nutsvoorzieningen, bruggen steken en metsen... tot zelfs een deel bijgebouwd met houtskeletbouw. Wil nu mijn creativiteit en vrije tijd steken in houtbewerking.. in hoofdzaak meubels en decoratiemateriaal.
Mijn vrijstaande garage van 3.5m x 6m word momenteel klaar opgeruimd en klaargestoomd. Al het spul van de kids eb fietsen etc eruit.

Lange intro, sorry daarvoor

Groeten een enthousiaste beginneling
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Leuke intro ! welkom
Fijn dat je twee hobbies combineert, zo heb je geen excuus om niet heel veel foto's te plaatsen, daar zijn we gek op :D
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.696
100
Utrecht
Welkom op het forum Tommy!
Prima combinatie van hobby's voor het forum, meer mooie foto's van houtbewerking ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.