Naam in handtekening

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Hmmm ik dacht dat ik provincie er wel in had staan (ooit) blijkbaar niet ?!
Bij deze aangepast, zoveel mogen ze wel van me weten ;)
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.619
1.138
Fryslân
Ik vind een naam ook persoonlijker, je bent tenslotte naar buiten toe ook een community, en uiteraard ligt het plaatsen van foto's misschien gevoelig, die zijn niet zichtbaar voor niet forum leden, en die kerel had anders ook wel bij je ingebroken...
plaatsen van foto's is mijn probleem niet. Alleen de combinatie van plaats en foto's vind ik niet prettig. Ik woon in een klein dorp, dus het is zo gelokaliseerd.
Maar mocht die kerel wel komen, dan heb ik een goed gekamde verrassing achter de deur ;)

20160227_121446.jpg
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.838
891
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
En daar ben ik nu juist voorzichtig mee. Ik plaats ook foto's van mijn werkplek hier op het forum samen met bijbehorend gereedschap. Als ik mijn woonplaats er ook nog bij zet, is het voor sommigen makkelijk uit te vinden waar ik woon. Misschien is het ver gezocht, maar daar voel ik me beter bij.

Haal iig de exif data uit je foto - zeker als je een foto met een smartphone maakt zit er standaard vrijwel altijd de GPS coordinaten van de opnamelocatie aangeplakt...
 

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Dan ga je het vast aanpassen Massis:)

nope, als ik wat te verkopen heb zet ik er wel bij in welke omgeving het afgehaald of gebracht kan worden. Een zware machine zal alleen af te halen zijn bij mij thuis, waardat transporteerbare items ook mee naar kantoor kunnen, wat uberhaupt niet eens in hetzelfde land is. Dus staat er niks in mijn profiel :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.