Naam in handtekening

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Zelf ben ik redelijk actief op het forum, zeker als ik met een project bezig ben. Reageer ook graag op relevante topics met complimenten, vragen, opmerkingen.

Wat ik dan wat lastig vind is dat vele een Nickname hebben waaruit de voornaam niet te halen is. Zou het op zich leuk vinden als iedereen zijn voornaam in de handtekening zet, maakt het wat persoonlijker. Geen halszaak, zo maar even een gedachte.
 

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Zat mensen die mij in het echte leven ook gewoon Massis noemen (bijnaam uit studententijd) en verder geen nood om echte gegevens te delen op elk forum waar ik kom, dus ik vind het eerlijk gezegd prima zo...
 

Piet Groeneweg

Actieve deelnemer
13 mei 2013
612
10
H'meer
En ook de lokatie zou handig zijn. Diverse malen wordt er wat aangeboden, gevraagd en heb je geen flauwe notie of het bij je in de buurt is.
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
En ook de lokatie zou handig zijn. Diverse malen wordt er wat aangeboden, gevraagd en heb je geen flauwe notie of het bij je in de buurt is

En daar ben ik nu juist voorzichtig mee. Ik plaats ook foto's van mijn werkplek hier op het forum samen met bijbehorend gereedschap. Als ik mijn woonplaats er ook nog bij zet, is het voor sommigen makkelijk uit te vinden waar ik woon. Misschien is het ver gezocht, maar daar voel ik me beter bij.
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Los van de privacy-besoignes (zegt hij die ooit een heuse stalkster had), vind ik onderschriften an sich een verschrikking. Op dit forum valt het nogal mee omdat ze "text only" zijn, maar toch, mijn scherm is al zo klein en dan is de helft 'verspild' aan die onderschriften.

(Ik zou ze nu ook weer niet willen verbieden, daar niet van)
 

Richardoe

Actieve deelnemer
29 mrt 2014
103
0
Omg. Groningen
hout-kado.nl
Naam maakt me niet zoveel uit persoonlijk (ook prima om iemand bij zijn nickname aan te spreken), maar een omgeving zou ik wel prettig vinden. Ben ik ook eerder geneigd iemand eens te vragen voor een kop koffie om wat meer te leren van een machine of een bepaalde aanpak. Ik snap ook dat je niet alle details wilt vrijgeven maar een provincie of omgeving is dan wellicht een idee.

Richard (maar dat was vast wel duidelijk :))
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.283
220
't hoofd van Overijssel
Naam maakt me niet zoveel uit persoonlijk (ook prima om iemand bij zijn nickname aan te spreken), maar een omgeving zou ik wel prettig vinden. Ben ik ook eerder geneigd iemand eens te vragen voor een kop koffie om wat meer te leren van een machine of een bepaalde aanpak. Ik snap ook dat je niet alle details wilt vrijgeven maar een provincie of omgeving is dan wellicht een idee.

Richard (maar dat was vast wel duidelijk :))

Maar ja Omg. Groningen dat is Drenthe Friesland of misschien wel Nedersaksen. Omg. Stad is voor mij dan weer veel duidelijker. :eek:
 

Jelte89

Actieve deelnemer
29 okt 2015
326
3
35
Rijssen
Ik vind een naam ook persoonlijker, je bent tenslotte naar buiten toe ook een community, en uiteraard ligt het plaatsen van foto's misschien gevoelig, die zijn niet zichtbaar voor niet forum leden, en die kerel had anders ook wel bij je ingebroken...

Woonplaats hoeft van mij ook niet standaard, alleen bij verkoop is het handig, en als je je woonplaats helemaal niet wilt prijsgeven kun je aangeven dat je alleen verzend bijvoorbeeld...

(bert opperde ook een naam in eerste instantie, plaats kwam later ��)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.