Even een stilstand aangaande klussen

BMWtje

Actieve deelnemer
1 jan 2017
33
0
Afgelopen zondag de opgehaalde bouwzaagtafel willen verplaatsen waarbij ik hem over een motorblok moest tillen en tegelijk een draai moest maken.
Jullie raden het waarschijnlijk al..... dit ging dus mis en een pijnscheut ging door de rug en rechter been.
Moeilijk kunnen staan en lopen vanaf dat moment.

Het idee dat het wel weer zou bij trekken werd de kop ingedrukt toen het woensdag nog niet ging en dus maar even naar de huisarts.
Daarna naar huis zat er niet meer in want de huisarts liet me gelijk doorgaan richting het ziekenhuis.
Na een MRI waaruit bleek dat er op 3 plaatsen een hernia was ontstaan gelijk blijven :( omdat er lichte uitval verschijnselen waren in het rechterbeen.

Inmiddels is dat wel weer een heel end bijgetrokken en ben ik sinds vanmorgen weer thuis met pijnmedicatie want doordat de zenuwen niet meer in de klem zitten word er niet geopereerd.
Twee soorten medicatie: Morfine (10 mg) en tramadol die een stuk lichter is.
De morfine laat ik maar even achterwege want binnen een uur ben ik net een zombie en zie de wereld voor een doedelzak aan :confused:

Voorlopig rustig aan doen is het advies al zal dat beslist niet meevallen.
Heb ik eindelijk een knappe zaagtafel die ik wil aanpassen en kan ik er nog niets mee.
Hoop maar dat het snel hersteld en ik in elk geval weer wat lichte dingen kan doen.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
He Balen joh....

MAAR, nu heb je wel de tijd om over je aanpassingen na te denken én voorpret is zeker zo leuk (alleen de omstandigheden niet)
 

BMWtje

Actieve deelnemer
1 jan 2017
33
0
Inderdaad Toxiq,

Kruip maar weer achter de pc om wat ontwerpjes/ideetjes op papier te zetten.
Zo zie je maar alle nadelen hebben ook hun voordelen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.