Mezelf graag even voorstellen

Jan71

Actieve deelnemer
6 jan 2017
271
176
West-Brabant
Hallo , ik ben Jan en mijn leeftijd zit in mijn nickname "ingebakken " Ik ben bijna alweer 12 jaar gepensioneerd en woon al heel mijn leven in het westen van het mooie Brabant .
Ik ben heel vroeger als automonteur gaan werken en sinds begin 1980 heb ik de rest van mijn arbeidszaam leven tot aan mijn pensioen bij een chemiereus ( met die mooie schelp) gewerkt als onderhouds bankwerker in de werkplaats . Hout heeft eigenlijk nooit mijn interesse gehad tot halverwege de jaren '90 , toen ik mijn eerste paar luidsprekers heb gebouwd . Daarna zijn er nog velen gevolgd . Toen mijn eerste paar luidsprekers af waren ben ik een transistorversterker gaan bouwen uit het blad Elektuur en begin jaren 2000 nog een buizenversterker . Zomaar om te zien of ik dat ook zou kunnen en ja , het is me gelukt , ppffft . Ik was destijds erg geinteresseerd in het audiogebeuren , sinds mijn pensionering niet meer . Raar eigenlijk , hè? Rond die tijd heb ik nog een hobbelmotor en een vrachtwagen gebouwd van hout . Zie foto's -als het me lukt met uploaden) Op dit moment weer erg graag bezig met hout en fineer(inleg) Ik ben in het bezit van een DeWalt zaagtafeltje , DeWalt bovenfrees , metaaldraaibankje en sinds vorige week een Inca euro 260 lintzaag . Het maken van meubels en aanverwante artikelen hebben niet zo mijn interesse , maar dat zou nog kunnen komen ;) Ik ben sinds begin dit jaar geregistreerd op deze site en heb al heel wat leesuren erop zitten . Wat mij aangenaam verraste , op dit forum , was het taalgebruik , prettige omgang en behulpzaamheid tussen de forumleden . Dat heb ik op andere fora ? wel eens anders meegemaakt . Ik hoop hier nog veel te kunnen leren en gezien de artikelen moet dat wel gaan lukken met al die kanjers . Nee , ik wil niet slijmen , dat meen ik echt .
Hartelijke groet , Jan .
 

Bijlagen

  • Emotion_3-1600.jpg
    Emotion_3-1600.jpg
    79,8 KB · Weergaven: 243