ervaring gevraagt 2704X 230V Tafelzaag 260 mm?

Thomas92

Nieuw lid
2 feb 2017
6
0
Hallo mijn eerste post,

ik ben opzoek naar een fijne zaagtafel voor de hobby. Ik ben vanplan om er kleine dingen mee te zagen en af te korten. nu is mijn oog gevallen op deze zaag, nu ben ik benieuwd naar jullie mening van deze zaagtafel.
 

Bijlagen

  • 1_6.jpg
    1_6.jpg
    76,4 KB · Weergaven: 245

kire

Actieve deelnemer
5 jun 2010
157
2
Ik heb er zelf zo eentje, ik vind het een hele goede zaag enkel een opmerking de geleider gebruik ik om platen te zagen en daar is de langsgeleider aan de korte kant.
 

Reinier68

Actieve deelnemer
16 mrt 2016
134
9
Welkom!

Toevallig ook aan het zoeken naar een compacte tafel. Uit de Youtube filmpjes lijkt het een degelijke tafel.
Kan iemand uit ervaring het kwaliteitsverschil uitleggen tussen een 2704X en bv een Metabo TS254?
 

Pjotr88

Actieve deelnemer
18 jun 2012
37
0
Zaanstad
Gebruik de makita 2704 nu ook alweer een tijdje en ben zeer tevreden.
Enige minpunt vind ik de hoogte van het spouwmes, deze steekt een stuk boven het zaagblad uit en wil ik binnenkort eens proberen af te korten.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.920
846
Oss
Gebruik de makita 2704 nu ook alweer een tijdje en ben zeer tevreden.
Enige minpunt vind ik de hoogte van het spouwmes, deze steekt een stuk boven het zaagblad uit en wil ik binnenkort eens proberen af te korten.
Ik heb er een extra spouwmes bijgekocht en dit ingekort.
Werkt prima.
 

Pjotr88

Actieve deelnemer
18 jun 2012
37
0
Zaanstad
Ik heb er een extra spouwmes bijgekocht en dit ingekort.
Werkt prima.

Dat is ook een idee, maar dan heb toch ik twee vragen:
Heb je het spouwmes ingekort met een haakse slijper?
En wat is het nut van een spouwmes dat boven het zaagblad uitsteekt?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.