Nieuwe aanwinst

Bmw6cillinder

Actieve deelnemer
12 dec 2016
47
0
Helemaal happy

vanmiddag deze Danckaert vlak vandiktecombie opgehaald.
het is al een oud beestje maar wel degelijk.
nu alles eens nalopen en weer opbouwen.

IMG_1475.jpg

IMG_1476.jpg
 
P

Pel

Guest
Dat is een heleboel gewicht aan ijzer, nog een met een Filarski beveiliging dacht ik, maar niet helemaal compleet. Daar zul je wat hout in kunnen wegduwen, succes met het opknappen.

Groet Pel.
 

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
602
57
Provincie Zeeland
Daar ben ik ook op aan het bieden geweest, maar een andere koper was me voor.. jij dus!
Gefeliciteerd! En veel schaafplezier toegewenst.
 
P

Pel

Guest
Ik denk dat het niet mee zal vallen om dat onderdeel los te vinden, ik denk dat jezelf wat moet zien te fabriceren. Op internet staan verschillende beveiligingssystemen, maar die er nu opstaat is het makkelijks met het schaven, als hij compleet is.

Groet Pel.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Tof ding, ga je vast veel plezier van hebben
Laat je hem in originele staat (met patina) of ga je hem helemaal in ere herstellen ?
 

Bmw6cillinder

Actieve deelnemer
12 dec 2016
47
0
We gaan is rustig bekijken hoe we het aan gaan pakken iig alles nalopen en wat niet werkt proberen te vervangen of na te maken.
en eens goed naar de v snaren en aandrijfriem te kijken en met name het op spanning zetten daarvan
 

conectra

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
210
4
Sliedrecht
geweldig!!!! mooi om te zien, en zo degelijk,, dat kun je van heeeel veel machines niet meer zeggen..

hou ons op de hoogte graag
 

Bmw6cillinder

Actieve deelnemer
12 dec 2016
47
0
IMG_1784.jpg

Na lang zoeken naar iets tweedehands toch maar een nieuwe aangeschaft.
mijn vingers zijn mij toch iets te lief om zelf iets te fabriceren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.