Eerste werkstukken

Geck0

Actieve deelnemer
Heb 2 maanden geleden de HBM 450 aangeschaft om het draaien echt een poging te geven.,
Ben aan de gang gegaan met wat rest stukken linden om wat feeling te krijgen met het gereedschap e.d.

En nu ik het een beetje door heb ben ik afgelopen week begonnen met 2 echte werkstukken.



Potje van een tak fluweelboom 50mm doorsnee
Fluweelboom.jpg

Schaal van esdoorn (25cm doorsnee)

MFQD3877.jpg

Zit zelfs al te denken aan grotere draaibank iets waar ik meer schalen mee kan maken want vond dat toch wel erg gaaf om te doen.
Maar eerst meer ervaring op doen., ik lees ook al een hoop leuke dingen op dit deel van het forum :) genoeg nieuwe ideeën!
 

Leroowj

Actieve deelnemer
1 apr 2016
392
0
Ziet er verdomd netjes uit voor een eerste werkstuk, in mijn opzicht als niet-houtdraaier :)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Niets mis mee voor de eerste keer. Is het profiel wat in de esdoorn schaal zit een versiering of heb je dit gebruikt om hem op te spannen?
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Op je site staan gave dingen die ik graag beter zou bekijken, zoals van het houtsnijden, maar de zijkant waar de foto's staan kan ik niet aanklikken en ik zie ook nergens iets van een menu waar ik die kan bekijken, klopt dit ?
 

Geck0

Actieve deelnemer
thnx voor de reacties

Op je site staan gave dingen die ik graag beter zou bekijken, zoals van het houtsnijden, maar de zijkant waar de foto's staan kan ik niet aanklikken en ik zie ook nergens iets van een menu waar ik die kan bekijken, klopt dit ?

hmm eigenlijk nooit over nagedacht >_< zie nou dat er wel een link aan vast kan ;) ga hier aan werken Toxiq (thnx)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.